021-36880325,0321-2560445

5

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
جعلی ڈگری پر نوکری کاحکم
56964اجارہ یعنی کرایہ داری اور ملازمت کے احکام و مسائلکرایہ داری کے متفرق احکام

سوال

"Fsc" کرنے کے بعد زید نے ایک پرائیوٹ ادارے سے کمپیوٹر سیکھنا شروع کیا ۔تین سال کے عرصے میں اتنی مہارت حاصل کر لی کہ زید کی استعداد یونیورسٹی میں ریگولر "Bsc"کرنے والوں سے بھی بہتر ہو گئی۔زید نے جعلی ڈگری بنا کر ملازمت لے لی۔زید اپنی ذمہ داریاں احسن چریقہ سے سر انجام دے رہا ہے،دفتر کے سارے ساتھی اورBoss بھی اس کی صلا حیتوں کے معترف ہیں ۔ زید کی تنخواہ کے بارے میں کیا حکم ہے؟ زید کو یہ ملازمت جاری رکھنی چاہیے یا نہیں؟

o

زید کا جعلی ڈگری بنا کر ملازمت لینا چونکہ جھوٹ اور دھوکاہے ،اس لیے زید کو اس کا گناہ ہوگا،اس سے توبہ واستغفاراور آئندہ اجتناب لازم ہے،البتہ جس کام کی تنخواہ زید کو ملتی ہے اگر وہ اس کام کا اہل ہے اور مطلوبہ کام کرنے کی صلاحیت اس میں موجود ہے جیسا کہ سوال میں ذکر ہےتو تنخواہ حلال ہوگی۔

حوالہ جات

قال العلامة الحصكفي رحمه الله تعالى:أفادأنركنهاالإيجابوالقبول.وشرطهاكونالأجرةوالمنفعةمعلومتين؛لأنجهالتهماتفضيإلىالمنازعة.وحكمهاوقوعالملكفيالبدلينساعةفساعةوهلتنعقدبالتعاطي. قال العلامة ابن عابدین رحمه الله تعالى:قوله:(كونالأجرةوالمنفعةمعلومتين) أماالأولفكقولهبكذادراهمأودنانيروينصرفإلىغالبنقدالبلد،فلوالغلبةمختلفةفسدتالإجارةمالميبيننقدامنهافلوكانتكيلياأووزنياأوعدديامتقاربافالشرطبيانالقدروالصفةوكذامكانالإيفاءلولهحملومؤنةعنده،وإلافلايحتاجإليهكبيانالأجل،ولوكانتثياباأوعروضافالشرطبيانالأجلوالقدروالصفةلوغيرمشارإليها،ولوكانتحيوانافلايجوزإلاأنيكونمعينابحرملخصا. وأماالثانيفيأتيفيالمتنقريباقولهساعةفساعة) ؛لأنالمنفعةعرضلاتبقىزمانين،فإذاكانحدوثهكذلكفيملكبدلهكذلكقصداللتعادل،لكنليسلهالمطالبةإلابمضيمنفعةمقصودةكاليومفيالداروالأرضوالمرحلةفيالدابة. )الدرالمختاروحاشيةابنعابدين:6/ 5) قال العلامة ابن نجيم رحمه الله تعالى:وأما ركنها فهو الإيجاب والقبول والارتباط بينهما، وأما شرط جوازها فثلاثة أشياء: أجر معلوم، وعين معلوم، وبدل معلوم، ومحاسنها دفع الحاجة بقليل المنفعة، وأما حكمها فوقوع الملك في البدلين ساعة فساعة. )البحر الرائق:8/ 3) عن ابى هريرةرضي الله عنه ان رسول الله صلى الله عليه وسلم قال من حمل علينا السلاح فليس منا ومن غشنا فليس منا. (صحيح مسلم :1/ 72) عن أبى هريرةرضي الله عنه، قال : قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : " آية المنافق ثلاث : إذا حدث كذب وإذا وعد اخلف وإذا ائتمن خان " . هذا حديث حسن. (سنن الترمذي :4/ 130)
..

n

مجیب

متخصص

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / سیّد عابد شاہ صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔