021-36880325,0321-2560445

5

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
چوری کا مال خریدنے کا حکم
..خرید و فروخت کے احکامبیع فاسد ، باطل ، موقوف اور مکروہ کا بیان

سوال

بازار میں ایک ایسی مخصوص جگہ ہے جس کے بارے میں مشہور ہے کہ وہاں چوری شدہ اشیاء فروخت کی جاتی ہیں،چور کسی سے بیس ہزار کا موبائل چوری کر کے وہاں لاکر دو ہزار میں بیچ دیتا ہے،خریداری کرتے ہوئےسستا ملنے کی لالچ میںوہاں جاکر ان لوگوں سے چوری کی اشیاء سستے داموں میں خریدنا جائز ہے یا نہیں؟یہ سب کچھ کھلے عام ہو رہا ہے اور لوگ یہ چیزیں خریدتے آرہے ہیں۔

o

جس چیز کے بارے میں یقین یا غالب گمان ہو کہ چوری کی ہے،اُسے خریدنا جائز نہیں،خریدنے والاخریداری کی وجہ سے ایسی چیز کا مالک نہیں بنےگا،کیونکہ وہ جس سےایسی چیز خریدی ہےخوداس کا مالک نہیں ہوتا۔لہذا اگر کسی نے ایسی چیز خرید لی ہے تو اس کا حکم یہ ہے کہ وہ اُسےواپس کریں اور وہ شخص بھی وہ چیز اصل مالک کو واپس کرے۔

حوالہ جات

قال العلامة الحصكفي رحمه الله تعالى:(و) البيع الباطل (حكمه عدم ملك المشتري إياه) إذا قبضه. (رد المحتارعلى الدر المختار:5/59) قال العلامة الحصكفي رحمه الله تعالى:وفي حظر الأشباه: الحرمة تتعددمع العلم بها. وقال العلامة ابن عابدين رحمه الله تعالى قوله:( الحرمة تتعدد إلخ) نقل الحموي عن سيدي عبد الوهاب الشعراني أنه قال في كتابه المنن: وما نقل عن بعض الحنيفة من أن الحرام لا يتعدى ذمتين، سألت عنه الشهاب ابن الشلبي فقال: هو محمول على ما إذا لم يعلم بذلك، أما لو رأى المكاس مثلا يأخذ من أحد شيئا من المكس ثم يعطيه آخر ثم يأخذ من ذلك الآخر آخر فهو حرام. (رد المحتار على الدر المختار:5/ 98) وقال العلامة الزيلعي رحمه الله تعالى:ما دام الغصب قائما في يد الغاصب لا يملكه كالعبد المأذون فإنه غير مالك لرقبة ما في يده من الكسب. (تبيين الحقائق:5/ 221) وفي الفتاوى الهندية:وإذا ملك السارق المسروق من رجل ببيع، أو هبة، أو ما أشبه ذلك قبل القطع، أو بعده فتمليكه باطل، ويرد المسروق على المسروق منه، ويرجع المشتري على السارق بالثمن الذي دفعه إليه. (2/ 184) قال العلامة الحصكفي رحمه الله تعالى: (وتردالعينلوقائمة) وإنباعهاأووهبهالبقائهاعلىملكمالكها (ولافرق) فيعدمالضمان (بينهلاكالعينواستهلاكهافيالظاهر) منالرواية،لكنهيفتىبأداءقيمتهاديانة،وسواءكانالاستهلاك (قبلالقطعأوبعده) وقال العلامة ابن عابدين رحمه الله تعالى قوله: (لبقائهاعلىملكمالكها) ولذاقالفيالإيضاحقالأبوحنيفة: لايحلللسارقالانتفاعبهابوجهمنالوجوه،وكذالوخاطهاقميصالايحللهالانتفاعبه؛لأنهملكهبوجهمحظور،وقدتعذرإيجابالقضاءبهفلايحلالانتفاع. (الدرالمختاروحاشيةابنعابدين:4/ 110) وفی الفتاوىالهندية:إذاقطعالسارق،والعينقائمةفييدهردتعلىصاحبهالبقائهاعلىملكه،كذافيالهداية. (2/ 184)
..

n

مجیب

متخصص

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / سیّد عابد شاہ صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔