021-36880325,0321-2560445

5

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
مسافر کی نماز کی ایک صورت کا حکم
..نماز کا بیانمسافر کی نماز کابیان

سوال

ایک آدمی کنڈیکٹر ہے گاڑی کااور ایسی گاڑی میں چلتاہےجو 100کلومیٹرروزانہ چلتی ہےتو اس صورت میں کنڈیکٹر نمازکیسے پڑھے گا؟قصر یا پوری؟

o

اگر گاڑی کا روٹ کسی ایک ہی بڑے شہر،مثلاکراچی میں اس طرح بنایا گیا ہو کہ وہ دن بھر اسی شہر میں گھومے تو100 کلومیٹر بن جاتے ہیں، تو اس صورت میں کنڈیکٹرمسافر نہیں ہوگااور پوری نماز پڑھے گا،اوراگر گاڑی کا روٹ شہر سے باہر کسی جگہ کا ہےتواس صورت میں چونکہ کنڈیکٹرکےحق میں سفر کی تمام شرائط پائی جارہی ہیں، لہذاایسا کنڈیکٹر گاڑی کے شہر کی آبادی سے نکلنے کے بعدسے مسافر شمار ہوگااور قصر نماز پڑھےگا ۔

حوالہ جات

وفي بدائع الصنائع: "وأما بيان ما يصير به المقيم مسافرا: فالذي يصير المقيم به مسافرا نية مدة السفر والخروج من عمران المصر فلا بد من اعتبار ثلاثة أشياء: أحدها: مدة السفر...........والثاني: نية مدة السفر لأن السير قد يكون سفرا وقد لا يكون؛ لأن الإنسان قد يخرج من مصره إلى موضع لإصلاح الضيعة ثم تبدو له حاجة أخرى إلى المجاوزة عنه إلى موضع آخر ليس بينهما مدة سفر ثم وثم إلى أن يقطع مسافة بعيدة أكثر من مدة السفر لا لقصد السفر فلا بد من النية للتمييز..........والثالث: الخروج من عمران المصر فلا يصير مسافرا بمجرد نية السفر ما لم يخرج من عمران المصر." (ج:1,ص:93, دار الكتب العلمية) وفي الدر المختار: "(من خرج من عمارة موضع إقامته) من جانب خروجه وإن لم يجاوز من الجانب الآخر.وفي الخانية: إن كان بين الفناء والمصر أقل من غلوة وليس بينهما مزرعة يشترط مجاوزته وإلا فلا (قاصدا) ولو كافرا، ومن طاف الدنيا بلا قصد لم يقصر." وفي الشامية تحته: "(قوله بلا قصد) بأن قصد بلدة بينه وبينها يومان للإقامة بها فلما بلغها بدا له أن يذهب إلى بلدة بينه وبينها يومان وهلم جرا. ح. قال في البحر: وعلى هذا قالوا أمير خرج مع جيشه في طلب العدو ولم يعلم أين يدركهم فإنه يتم وإن طالت المدة أو المكث؛ أما في الرجوع فإن كانت مدة سفر قصر." (ج:2,ص:121,122, دار الفكر-بيروت)
..

n

مجیب

سمیع اللہ داؤد عباسی صاحب

مفتیان

محمد حسین خلیل خیل صاحب / سعید احمد حسن صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔