021-36880325,0321-2560445

5

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
اذان میں لحن جلی کاحکم
..نماز کا بیاناذان و اقامت کے مسائل

سوال

اگر کوئی شخص اشھد کے ہمزہ کو ہا ء سے تبدیل کرے یعنی ہشھد پڑھتا ہو،سوال یہ ہےکہ اس کی امامت اور اقامت اور اذان میں کوئی کمی آتی ہے یا نہیں؟

o

اذان کے لئے مؤذن ایسا شخص ہونا چاہئے جو صحیح تلفط پر قادر ہو ، کیونکہ اذان بعینہ اسی طرح کہنی چاہئے جس طرح آپ صلی اللہ علیہ وسلم سے منقول ہے ،قصدا الفاط کو بدلنا ایک حرف کی جگہ دوسرا حرف پڑھنا یا اس میں زیادہ کھینچ کر ایک حرف کی جگہ دوحرف پڑھنا یہ لحن کہلاتا ہے یہ نماز کی طرح اذان میں بھی مکروہ ہے ،اس سے اجتناب کرنا لازم ہے ،اگر صحیح پڑھنے پر قدرت نہ ہونے کی وجہ سے بلا قصد ایسا ہوگیا تو اذان صحیح ہوجائےگی اقامت اور اس کے بعد پڑھی جانے والی نماز بھی درست ہے ،اس سے نمازکے ثواب میں کمی نہیں آئے گی ۔

حوالہ جات

رد المحتار (3/ 190) ( ولا لحن فيه ) أي تغني بغير كلماته فإنه لا يحل فعله وسماعه كالتغني بالقرآن وبلا تغيير حسن ، رد المحتار (3/ 230) ( قوله : إن سمع المسنون منه ) الظاهر أن المراد ما كان مسنونا جميعه ، فمن لبيان الجنس لا للتبعيض ، فلو كان بعض كلماته غير عربي أو ملحونا لا تجب عليه الإجابة في الباقي ؛ لأنه حينئذ ليس أذانا مسنونا ، كما لو كان كله كذلك ، أو كان قبل الوقت ، أو من جنب أو امرأة . ويحتمل أن المراد ما كان مسنونا من أفراد كلماته ، فيجيب المسنون منها دون غيره ، وهو بعيد تأمل ؛ لأنه يستلزم استماعه والإصغاء إليه وقد ذكر في البحر أنهم صرحوا بأنه لا يحل سماع المؤذن إذا لحن كالقارئ ، وقدمنا أنه لا يصح بالفارسية وإن علم أنه أذان في الأصح بقي هل يجيب أذان غير الصلاة كالأذان للمولود ؟ لم أره لأئمتنا ، والظاهر نعم ؛ ولذا يلتفت في حيعلته كما مر ، وهو ظاهر الحديث ، إلا أن يقال : إن أل فيه للعهد ، وهل يجيب الترجيع إذا سمعه من شافعي بناء على اعتقاده أنه سنة ؟ محل تردد كما تردد بعض الشافعية فيمن سمع الإقامة من حنفي يثنيها ، واستوجبه بعضهم أنه لا يجيب في الزيادة كما لو زاد في الأذان تكبيرا ، لكن قياسه على الزيادة فيه نظر ؛ لأنه لا قائل بها ، بخلاف ما نحن فيه فإنه مجتهد فيه تأمل
..

n

مجیب

احسان اللہ شائق صاحب

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / فیصل احمد صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔