021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
موبائل پر بلا وضوءتلاوت کرنے کاحکم
59033پاکی کے مسائلوضوء کی سنتیں،آداب اور مکروہات

سوال

اگر کسی شخص نے اپنے موبائل فون میں قرآن مجید داؤن لوڈ کروایا ہو تو بلاوضو کے موبائل کی اسکرین سے تلاوت کرسکتا ہے یا نہیں ؟ اس موبائل کو ساتھ لیکر لیٹرین جانا جائز ہے یا نہیں ؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

موبائل پر قرآن مجید کی تلاوت کے لئے وضوء ضروری نہیں ، لیکن اسکرین پر جس جگہ قرآنی آیات نظر آئیں خاص اس جگہ کو بلا وضو چھونا خلاف احتیاط ہے ۔موبائل کھولا ہوا اسکرین پرقرآن نظر آرہا ہو اس حالت میں اس کو بیت الخلاء لیجانا خلاف ادب ہے ، البتہ بند حالت میں لیجانا جائز ہے ۔
حوالہ جات
يحرم (به) أي بالأكبر (وبالأصغر) م(س مصحف: أي ما فيه آية كدرهم وجدار، وهل مس نحو التوراة كذلك؟ ظاهر كلامهم لا (إلا بغلاف متجاف) غير مشرزأو بصرة به يفتى، فالمراد بالغلاف ما كان منفصلا كالخريطة وهي الكيس ونحوها؛ لأن المتصل بالمصحف منه حتى يدخل في بيعه بلا ذكر ، الفتاوى الهندية (43/ 66) وعلى هذا إذا كان في جيبه دراهم مكتوب فيها اسم الله تعالى ، أو شيء من القرآن فأدخلها مع نفسه المخرج يكره ، وإن اتخذ لنفسه مبالا طاهرا في مكان طاهر لا يكره ، وعلى هذا إذا كان عليه خاتم وعليه شيء من القرآن مكتوب أو كتب عليه اسم الله تعالى فدخل المخرج معه يكره ، وإن اتخذ لنفسه مبالا طاهرا في مكان طاهر لا يكره ، كذا في المحيط .
..
واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

احسان اللہ شائق صاحب

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / فیصل احمد صاحب