021-36880325,0321-2560445

5

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
قسطوں میں وصول ہونے والے قرض پر زکوٰۃ کا حکم
..زکوة کابیانان چیزوں کا بیان جن میں زکوة لازم ہوتی ہے اور جن میں نہیں ہوتی

سوال

بندہ کا کارپیٹ کا کاروبار ہے،ایک آدمی کو پانچ سال قبل 50000 افریقی رینڈ دیے تھے اب 5 سال بعد وہ مجھے 5000 کبھی کبھی دیتا ہے،اس کی زکوٰۃ کاکیا حکم ہوگا؟صرف 5000 کا دوں گا یا پورے پچاس ہزار کا؟

o

مسؤلہ صورت میں زکوٰۃ کی ادائیگی کی صورت یہ ہے کہ گذشتہ 5 سالوں کی ٹوٹل زکوٰۃ 5945 افریقی رینڈ آپ کے ذمہ میں بہر حال لازم ہے،یہ آپ ادا کریں اورآئندہ سال جب آپ زکوٰۃ دیں گےاس وقت وصول ہونے والے قرض کو بقایا اموال زکوٰۃ کے ساتھ ملا کر زکوٰۃ ادا کرنا ہوگی۔ سال رقم/بقایا رقم زکوٰۃ پہلا سال 50,000 1,250 دوسرا سال 48,750 1,218.75 تیسرا سال 47,531 1,188.28125 چوتھا سال 46,342 1,158.56798 پانچواں سال 45,183.432 1,129.5858 ٹوٹل زکوٰۃ 5945.185

حوالہ جات

الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (2/ 305) (و) اعلم أن الديون عند الإمام ثلاثة: قوي، ومتوسط، وضعيف؛ (فتجب) زكاتها إذا تم نصابا وحال الحول، لكن لا فورا بل (عند قبض أربعين درهما من الدين) القوي كقرض (وبدل مال تجارة). ..وفی رد المحتار:(قوله: عند الإمام) وعندهما الديون كلها سواء تجب زكاتها، ويؤدي متى قبض شيئا قليلا أو كثيرا إلا دين الكتابة والسعاية والدية في رواية بحر (قوله: إذا تم نصابا) الضمير في تم يعود للدين المفهوم من الديون، والمراد إذا بلغ نصابا بنفسه أو بما عنده مما يتم به النصاب (قوله: وحال الحول) أي ولو قبل قبضه في القوي والمتوسط وبعده الضعيف ط (قوله: عند قبض أربعين درهما) قال في المحيط؛ لأن الزكاة لا تجب في الكسور من النصاب الثاني عنده ما لم يبلغ أربعين للحرج فكذلك لا يجب الأداء ما لم يبلغ أربعين للحرج. الهداية في شرح بداية المبتدي (1/ 96) ولو كان الدين على مقر مليء أو معسر تجب الزكاة لإمكان الوصول إليه ابتداء أو بواسطة التحصيل. الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (2/ 268) (وشرط صحة أدائها نية مقارنة له) أي للأداء (ولو) كانت المقارنة (حكما).
..

n

مجیب

متخصص

مفتیان

سیّد عابد شاہ صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔