021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
اذان کے دوران باتوں یا تلاوت کا حکم
62174نماز کا بیاناذان و اقامت کے مسائل

سوال

سوال:کیا اذان کے وقت باتیں کرنا اگرچہ بوجہ ضرورت ہو منع ہے؟نیز اذان کے وقت تلاوت کا کیا حکم ہے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

اذان کا جواب دینا مستحب ہے،اس لیے اذان کے وقت باتیں،کام اور تلاوت چھوڑ کر اذان کا جواب دینا چاہیے،البتہ اگر درس و تدریس،یا کھانے میں مشغول ہو تو اذان کے جواب کے بجائے ان کاموں کو جاری رکھا جاسکتا ہے۔
حوالہ جات
"الدر المختار " (1/ 396): "(ويجيب) وجوبا، وقال الحلواني ندبا، والواجب الإجابة بالقدم (من سمع الأذان) ولو جنبا لا حائضا ونفساء وسامع خطبة وفي صلاة جنازة وجماع، ومستراح وأكل وتعليم علم وتعلمه، بخلاف قرآن". قال ابن عابدین رحمہ اللہ :"(قوله: بخلاف قرآن) لأنه لا يفوت، جوهرة، ولعله لأن تكرار القراءة إنما هو للأجر فلا يفوت بالإجابة، بخلاف التعلم، فعلى هذا لو يقرأ تعليما أو تعلما لا يقطع سائحاني". "البحر الرائق "(1/ 273): "وفي فتاوى قاضي خان إجابة المؤذن فضيلة وإن تركها لا يأثم، وأما قوله - عليه الصلاة والسلام «من لم يجب الأذان فلا صلاة له» فمعناه الإجابة بالقدم لا باللسان فقط". "بدائع الصنائع " (1/ 155): "ولا ينبغي أن يتكلم السامع في حال الأذان والإقامة، ولا يشتغل بقراءة القرآن، ولا بشيء من الأعمال سوى الإجابة، ولو كان في القراءة ينبغي أن يقطع ويشتغل بالاستماع والإجابة، كذا قالوا في الفتاوى والله أعلم".
..
واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمد طارق صاحب

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب