021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
احرام کی حالت میں سر کو تولیے سے پونچھنے کا حکم
67521روزے کا بیاناعتکاف کا بیان

سوال

! کیا احرام کی حالت میں وضو یا غسل کرنے کے بعد سر کو تولیے سے پونچھ سکتے ہیں؟یہ سر ڈھانپنے کے حکم میں تو نہیں ہوگا؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

 احرام کی حالت میں سر یا چہرے کو ہاتھ سے پونچھنے میں کوئی حرج نہیں ؛البتہ کپڑے یا ٹشو سے پونچھنا کراہت سے خالی نہیں؛اس لیے کہ اس میں ایک طرح سے چہرہ یا سر کا ڈھانپنا لازم آتا ہےاگرچہ تھوڑی دیر کے لیے ہو،اگر کسی نے ایسا کر لیا تو  تھوڑا بہت صدقہ (دو چار ریال) دے دے۔

حوالہ جات
و فی الھندیۃ:وكذا لو دخل تحت ستر الكعبة حتى غطاه والستر لا يصيب رأسه ولا وجهه لا بأس به ،فإن كان يصيب رأسه أو وجهه كره ذلك؛ لمكان التغطية، كذا في المحيط.
(الفتاوی الھندیۃ:1/224)
و أیضا:ولو غطى المحرم رأسه أو وجهه يوما فعليه دم، وإن كان أقل من ذلك، فعليه صدقة كذا في الخلاصة.(الفتاوی الھندیۃ:1/242)
قال العلامۃ الحصکفی رحمہ اللہ:وقالوا لو دخل تحت ستر الكعبة فأصاب رأسه أو وجهه كره وإلا فلا بأس به.(الدر المختار:2/488)
قال العلامۃ الشامی رحمہ اللہ:قوله:( وقالوا إلخ):نص عليه في اللباب وغيره، وكذا.. . قوله :(كره): ظاهر إطلاقه أنها تحريمية، ط.(رد المحتار:2/488)
و فی الھندیۃ:لو حمل المحرم شيئا على رأسه فإن كان من جنس ما لا يغطى به الرأس كالطست والأجانة وعدل بر ونحوها فلا شيء عليه، وإن كان من جنس ما يغطى به الرأس من الثياب ،فعليه الجزاء، كذا في المحيط.(الفتاوی الھندیۃ:1/242)
و قال ملا علی قاری رحمہ اللہ:(ولو غطی جمیع رأسہ أو وجہہ)أی جمیع وجہہ(بمخیط أو غیرہ یوما و لیلۃ) و کذا مقدار أحدہما(فعلیہ دم) أی کامل  بلا خلاف(و فی الأقل من یوم)و کذا من لیلۃ(صدقۃ و الربع منہما کالکل)قیاسا علی مسحھما.
   (ارشاد الساری الی مناسک الملا علی قاری:206)
 و کما فی کتاب النوازل:للشیخ محمد سلمان منصور پوری:(کتاب النوازل:7/219)

عثمان یوسف

دارالافتاء جامعۃ الرشیدکراچی

۱۸صفر المظفر ۱۴۴۱ہجری

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمد عثمان یوسف

مفتیان

ابولبابہ شاہ منصور صاحب / شہبازعلی صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے