021-36880325,0321-2560445

5

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
زکاۃ کی رقم سے مسجد کا بل ادا کرنے کا حکم
68770زکوة کابیانمستحقین زکوة کا بیان

سوال

مسجد میں ہمارا مدرسہ چل رہا ہے، مسجد کمیٹی کہہ رہی ہے کہ مسجد کا آدھا بل آپ ادا  کریں گے اور آدھا ہم۔ کیا ہم زکاۃ

کے پیسوں سے وہ بل ادا کرسکتے ہیں ؟ اگر نہیں تو جائز صورت کیا ہے؟

o

زکاۃ دراصل مستحقین زکاۃ  کا حق ہے، لہٰذا زکاۃ کی رقم یا اشیاء کا کسی مستحق کو   دینا  ضروری ہے۔ زکاۃ کی رقم سے مسجد کا بل ادا کرنا جائز نہیں ہے، ورنہ زکاۃ ادا نہیں ہوگی۔  اس کی ایک جائز صورت یہ ہوسکتی ہے کہ کسی مستحق کو زکاۃ کی رقم دی جائے اور اسے یہ بتادیا جائےکہ یہ رقم آپ کی ہے، آپ اپنی مرضی کے مطابق جہاں چاہیں خرچ کرسکتے ہیں۔ اس کے بعد   اگر وہ اپنی مرضی سے مسجد کا بل ادا کردےتو   یہ درست ہے۔ اس سے زکاۃ بھی  ادا  ہوجائےگی او رمستحق زکاۃ کو اتنی رقم صدقہ کرنے  کا ثواب بھی ملے گا۔ یا کوئی  مستحق شخص قرض لے کرمسجد کا بل ادا کردے پھر اس کی اجازت سے زکاۃ کی رقم سے  اس کا قرض ادا

کردیا جائے۔

حوالہ جات

قال العلامة الكاساني رحمه الله: وأما ركن الزكاة: فركن الزكاة هو إخراج جزء من النصاب إلى الله تعالى، وتسليم ذلك إليه، يقطع المالك يده عنه بتمليكه من الفقير، وتسليمه إليه، أو إلى يد من هو نائب عنه، وهو المصدق...وقد أمر الله تعالى الملاك بإيتاء الزكاة... والإيتاء هو التمليك؛ ولذا سمى الله تعالى الزكاة صدقة ... والتصدق تمليك ... وعلى هذا يخرج صرف الزكاة إلى وجوه البر من بناء المساجد، والرباطات والسقايات، وإصلاح القناطر، وتكفين الموتى ،ودفنهم ، أنه لا يجوز؛ لأنه لم يوجد التمليك أصلا. (بدائع الصنائع :2/ 39) وفي الهندية: ولا يجوز أن يبني بالزكاة المسجد، وكذا القناطر والسقايات، وإصلاح الطرقات، وكري الأنهار ،والحج، والجهاد، وكل ما لا تمليك فيه. (الفتاوى الهندية :1/ 188) قال العلامة الحٍصكفي رحمه الله: واعلم أن أداء الدين عن الدين والعين عن العين، وعن الدين يجوز وأداء الدين عن العين، وعن دين سيقبض لا يجوز. وحيلة الجواز أن يعطي مديونه الفقير زكاته، ثم يأخذها عن دينه، ولو امتنع المديون مدّ يده وأخذها لكونه ظفر بجنس حقه، فإن مانعه رفعه للقاضي، وحيلة التكفين بها التصدق على فقير، ثم هو يكفن ،فيكون الثواب لهما . وكذا في تعمير المسجد.وتمامه في حيل الأشباه. (الدر المختار:2/270، 271) قال العلامة ابن عابدين رحمه الله: قوله:( ثم هو) أي الفقير يكفن، والظاهر أن له أن يخالف أمره ؛لأنه مقتضى صحة التملك .قوله:( فيكون الثواب لهما) أي ثواب الزكاة للمزكي، وثواب التكفين للفقير. وقد يقال: إن ثواب التكفين يثبت للمزكي أيضا... وإن اختلف الثواب كما وكيفا .ط. (رد المحتار:2/ 271)
..

n

مجیب

متخصص

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔