021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
کان کےذریعےاگردودھ پیٹ میں پہنچ جائےتوکیارضاعت ثابت ہوتی ہے؟
71139رضاعت کے مسائلمتفرّق مسائل

سوال

کیافرماتےہیں مفتیان کرام اورعلماءعظام اس مسئلہ کےبارےمیں کہ اگرعورت کےدودھ کےقطرےبچہ کےکان کےذریعےپیٹ میں چلےجائیں توکیااس سےرضاعت ثابت ہوگی؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

مدتِ رضاعت میں کسی بچہ کو دودھ پلانے سے حرمتِ رضاعت ثابت ہوتی ہے، لہذا اگر کوئی عورت اپنا دودھ نکال کر کسی بچہ کے کان میں ڈال دے، تو اس سے حرمتِ رضاعت ثابت نہیں ہوگی،اگرچہ پیٹ تک دودھ پہنچ جائے۔جبکہ جدیدطبی تحقیق کےمطابق کان سےپیٹ تک کوئی منفذبھی نہیں ہے۔

(دیکھیے"مجلس تحقیقِ مسائلِ حاضرہِ،جامعہ دارالعلوم کراچی،"روزےکی حالت میں کان میں دواء ڈالنے کاحکم":8شعبان1422ھ بمطابق24نومبر2001ء،فتوی نمبرمع رجسٹرنمبر:10/511)

حوالہ جات
 "ولا يثبت بالإقطار في الأذن والحقنة والإحليل والدبر والآمة والجائفة وإن وصل إلى الجوف والدماغ وعند محمد - رحمه الله تعالى - يثبت بالحقنة كذا في التهذيب. والأول ظاهر الرواية هكذا في فتاوى قاضي خان."(الفتاوی الھندیة1/ 344)
 "لأن المراد وصول اللبن إلى جوفه من فمه أو أنفه لا بالإقطار في الأذن والإحليل والجائفة والآمة والحقنة كما في البحر."( درر الحكام شرح غرر الأحكام:1/355)
 "(قوله: هو مص الرضيع من ثدي الآدمية في وقت مخصوص) أي وصول اللبن من ثدي المرأة إلى جوف الصغير من فمه أو أنفه.......وقيدنا بالفم، والأنف ليخرج ما إذا وصل بالإقطار في الأذن، والإحليل، والجائفة، والآمة وبالحقنة في ظاهر الرواية."
( البحر الرائق شرح كنز الدقائق:3/238)

ذیشان گل بن انارگل

دارالافتاءجامعۃالرشیدکراچی

5جمادی الاخری 1442ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

ذیشان گل بن انار گل

مفتیان

ابولبابہ شاہ منصور صاحب / فیصل احمد صاحب