021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
"تم آزادہو،چاہےمیرےحقوق زوجیت اداء کرویانہ کرو” سےطلاق کاحکم
73054طلاق کے احکامالفاظ کنایہ سے طلاق کا بیان

سوال

سوال:چونکہ میں جسمانی لحاظ سےکمزورہوں،اپنی بیوی کومطمئن نہیں کرپاتا،اس لیےمیں نےاس سےکہہ دیاکہ تم آزاد ہو،چاہےمیرےحقوق زوجیت اداء کرویانہ کرو،میں ناراض نہیں ہونگا،توکیااس سےطلاق واقع ہوگئی؟

 

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

مذکورہ الفاظ بولتےوقت اگرطلاق کی نیت ہویاصورت حال اس بات پردلالت کرےکہ ان الفاظ سےطلاق مرادلی گئی ہے(مثلامذاکرہ طلاق کےوقت یابیوی سےلڑائی جھگڑاکرتےہوئےیہ الفاظ کہےجائیں)توان کےذریعہ طلاق بائن واقع ہوجاتی ہے۔

صورت مسئولہ میں بظاہرطلاق دینےکی نیت سےیہ الفاظ نہیں کہےگئے،بلکہ آپ کی مرادحقوق زوجیت سےآزادکرناتھااورسیاق وسباق سےمذاکرہ طلاق یالڑائی جھگڑابھی معلوم نہیں ہوتا،اس لیےموجودہ صورت میں ان الفاظ سےطلاق واقع نہیں ہوئی۔

حوالہ جات
" رد المحتارعلی الدرالمختار" 11 / 166:باب الكنايات ( كنايته ) عند الفقهاء ( ما لم يوضع له ) أي الطلاق ( واحتمله ) وغيره ( ف ) الكنايات ( لا تطلق بها ) قضاء ( إلا بنية أو دلالة الحال ) وهي حالة مذاكرة الطلاق أو الغضب ، فالحالات ثلاث : رضا وغضب ومذاكرة والكنايات ثلاث ما يحتمل الرد أو ما يصلح للسب ، أو لا ولا ( فنحو اخرجي واذهبي وقومي ) تقنعي تخمري استتري انتقلي انطلقي اغربي اعزبي من الغربة أو من العزوبة ( يحتمل ردا ، ونحو خلية برية حرام بائن ) ومرادفها كبتة بتلة ( يصلح سبا ، ونحو اعتدي واستبرئي رحمك ، أنت واحدة ، أنت حرة ، اختاري أمرك بيدك سرحتك ، فارقتك لا يحتمل السب والرد ، ففي حالة الرضا ) أي غير الغضب والمذاكرة ( تتوقف الأقسام ) الثلاثة تأثيرا ( على نية ) للاحتمال والقول له بيمينه في عدم النية ويكفي تحليفها له في منزله ، فإن أبى رفعته للحاكم فإن نكل فرق بينهما مجتبى ۔( وفي الغضب ) توقف ( الأولان ) إن نوى وقع وإلا لا ( وفي مذاكرة الطلاق ) يتوقف ( الأول فقط ) ويقع بالأخيرين وإن لم ينو لأن مع الدلالة لا يصدق قضاء في نفي النية لأنها أقوى لكونها ظاهرة ۔۔۔          
                                        

محمدبن عبدالرحیم

دارالافتاءجامعۃالرشیدکراچی

یکم /رمضان 1442 ھج 

 

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمّد بن حضرت استاذ صاحب

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / سیّد عابد شاہ صاحب