021-36880325,0321-2560445

5

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
بیماری سے پہلے بچوں کو حفاظتی ٹیکے لگوانے کا حکم
72039جائز و ناجائزامور کا بیانعلاج کابیان

سوال

بچوں کو احتیاطی ٹیکے لگوانا کیسا ہے؟میں نے سنا ہے کہ پہلے بیماری ہے ،بعد مین علاج ،جبکہ ٹیکہ بیماری سے پہلے لگایا جاتا ہے ،اس بارے میں رہنمائی فرمائیں۔

 

o

 یہ بات کہ پہلے بیماری ہے اور اسکے بعد اس کا علاج ہے  تو یہ کوئی شرعی حکم نہیں ہے، بلکہ یہ  لوگوں  کا خود ساختہ اصول  ہے،نیز  یہ ٹیکےجسم کے اندرمختلف بیماریوں کے خلاف  قوت مدافعت (اینٹی بائیوٹکس)کو بیدار کرنے کے لیے لگوائے جاتے ہیں تاکہ مستقبل میں اس قسم کی بیماریوں کا روک تھام کیا جا سکے،اور  لوگ بھی  یہی سمجھتے ہیں کہ یہ ان بیماریوں کا پیشگی علاج ہے ۔

لہذابچوں کو  زیابیطس، پولیو، ٹی بی، چیچک وغیرہ  مختلف بیماریوں سے محفوظ رکھنے کےلیے،ان بیماریوں کے  پیش  آنے سے پہلے تحفظ کی غرض سے حفاظتی ٹیکے لگوانے میں شرعاً  کوئی قباحت نہیں ہے۔

 رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے ایسی روایا ت مروی ہیں کہ جن میں بیماری سے بچنے کےلیے کچھ چیزوں کو علاج کے طور پر  پہلے استعمال کرنے  کا ذکر ہے:جیسے عجوہ کجھور استعمال کرنا ،حجامہ لگوانا وغیرہ ۔

حوالہ جات

شرح سنن أبي داود للعباد (123/ 39، بترقيم الشاملة آليا)
(من تصبح بسبع تمرات عجوة لم يضره في ذلك اليوم سحر) فهو وقاية، وهذا يدل على أن هناك أموراً تتخذ للوقاية من الأمراض ومن الأشياء التي تحصل في المستقبل، وكلها بمشيئة الله وإرادته، والله تعالى قدر الأسباب وقدر المسببات، فهذا يدلنا على أن تعاطي مثل هذه التمرات صباح كل يوم فيه وقاية من ذلك الذي ذكره رسول الله صلى الله عليه وسلم الذي هو السحر، وفيه أيضاً دليل على أن التطعيم والتلقيح ضد أمراض مستقبلة أو أمراض يخشى منها في المستقبل سائغ وأنه لا بأس به، وهذا الحديث يدل عليه؛ لأن الرسول صلى الله عليه وسلم يقول: (من تصبح بسبع تمرات عجوة لم يضره في ذلك اليوم سحر) يعني: بتناوله تلك التمرات.
شرح سنن أبي داود للعباد (436/ 31، بترقيم الشاملة آليا)
عن عامر بن سعد بن أبي وقاص عن أبيه رضي الله عنه عن النبي صلى الله عليه وآله وسلم أنه قال: (من تصبح بسبع تمرات عجوة لم يضره ذلك اليوم سم ولا سحر)].
وهذا يدل على فائدة أكل هذا التمر في كل يوم سبع تمرات، وذلك أنه إذا تصبح فإنه يجعلها أول شيء يأكله، ولا يأكل قبلها شيئاً في الصباح، فإن في ذلك وقاية بإذن الله من السم والسحر في ذلك اليوم.
شرح سنن أبي داود للعباد (242/ 8، بترقيم الشاملة آليا)
 إن النبي صلى الله عليه وسلم قال: وإن كان في شيء مما تداوون به خير فالحجامة.
يعني أن الحجامة هي من العلاج الذي تكون فيه فائدة وتترتب عليه مصلحة،وقد جاء في الحديث ما يتعلق بالعسل والحجامة، وأنه يكون فيها شفاء بإذن الله عز وجل، فهذا فيه إرشاد إلى الحجامة لمن احتاج إليها علاجاً، ولكن لا يقال: إنها سنة وإن الإنسان يحتجم ولو لم يكن بحاجة إلى الحجامة،فهذا علاج وتداوٍ۔

وقاراحمد بن اجبرخان

 دارالافتاءجامعۃ الرشید کراچی

۱۱رجب المرجب۱۴۴۲

n

مجیب

وقاراحمد بن اجبر خان

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / سیّد عابد شاہ صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔