021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
روزہ کی حالت میں ناک سےخون آنےکاحکم
75043روزے کا بیانروزے کے مفسدات اور مکروھات کا بیان

سوال

رمضان میں رزےکی حالت میں اگرناک سےخون نکل آئےتوکیاروزہ مکروہ ہوجائےگایاٹوٹ جائے گا؟اگر ٹوٹ جائےتواس کاکفارہ کیا ہے؟اوراگر مکروہ ہوگاتوکیاکرناچاہیے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

رمضان میں روزہ کی حالت میں اگرناک سےخون نکل آئے،توروزہ نہیں ٹوٹتااورنہ ہی مکروہ ہوتاہے، البتہ اگرناک سےنکلنےوالاخون غلطی سےحلق میں اترجائےاورخون کاذائقہ بھی حلق میں محسوس ہوتوروزہ ٹوٹ جائےگااورصرف قضاء لازم ہوگی،اوراگرناک سے نکلنےوالا خون جان بوجھ کرنگل لیاتواس صورت میں بھی صرف  قضاءلازم ہوگی البتہ اس طرح کرنےسےوہ گناہ گارشمارہوگا،لہٰذایسےشخص پرتوبہ واستعغفارلازم ہے۔

حوالہ جات
فتح القدير للكمال ابن الهمام (2/ 332)
ونظيره في الخزانة إذا دخل دموعه أو عرقه حلقه وهو قليل كقطرة أو قطرتين لا يفطر، وإن كان أكثر بحيث يجد ملوحته في الحلق فسد وفيه نظر لأن القطرة يجد ملوحتها، فالأولى عندي الاعتبار بوجدان الملوحة لصحيح الحس، لأنه لا ضرورة في أكثر من ذلك القدر، وما في فتاوى قاضي خان: لو دخل دمعه أو عرق جبينه أو دم رعافه حلقه فسد صومه يوافق ما ذكرته، فإنه علق بوصوله إلى الحلق ومجرد وجدان الملوحة دليل ذلك۔
الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المختار) (2/ 403)
(قوله: أو ابتلع حصاة إلخ) أي فيجب القضاء لوجود صورة الفطر ولا كفارة لعدم وجود معناه وهو إيصال ما فيه نفع البدن إلى الجوف سواء كان مما يتغذى به أو يتداوى فقصرت الجناية فانتفت الكفارة۔۔۔۔ (قوله: أو يستقذره) الاستقذار سبب الإعاقة فمآلهما واحد، ولذا اقتصر في النظم على المستقذر ط ومنه أكل اللقمة بعد إخراجها على ما هو الأصح كما مر۔
مجمع الأنهر في شرح ملتقى الأبحر (1/ 245)
وفي الخانية لو دخل دمعه أو عرق جبهته أو دم رعافه حلقه فسد صومه.

محمدعمربن حسین احمد

دارالافتا ءجامعۃالرشید کراچی

 23جمادی الاولی 1443ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمد عمر ولد حسین احمد

مفتیان

محمد حسین خلیل خیل صاحب / سعید احمد حسن صاحب