021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
مرے ہوئے انسان کے اعضاء استعمال میں لانا
71628جائز و ناجائزامور کا بیانجائز و ناجائز کے متفرق مسائل

سوال

کیا مرے ہوئے انسان کے اعضاء لگاسکتے ہیں؟

 

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

مردہ سے زندہ کی طرف صرف ایسے عضو کی منتقلی جس پر زندگی موقوف ہومعتمد ڈاکٹرحضرات کے مشورے

سے اس کی اجازت ہے،اس سے ہٹ کر انسانی احترام کے اصول کے تحت ناجائز ہے

حوالہ جات
المبسوط للسرخسي (10/ 160)
والآدمي محترم شرعا حيا وميتا.
شرح السير الكبير (1/ 69)
والآدمي محترم بعد موته على ما كان عليه في حياته فكما يحرم التداوي بشيء من الآدمي الحي
إكراماً له فكذلك لا يجوز التداوي بعظم الميت قال صلى الله عليه وسلم : " كسر عظم الميت
ككسر عظم الحي ".
الفتاوى الهندية (43/ 469)
الانتفاع بأجزاء الآدمي لم يجز قيل للنجاسة وقيل للكرامة هو الصحيح كذا في جواهر
الأخلاطي.
التشريع الجنائي في الإسلام - (2 / 135):
                        يبيح الشافعي وبعض الحنفية أكل لحم الميت المعصوم في حالة الضرورة؛ لأن حرمة الحي
أعظم من حرمة الميت.

مصطفی جمال

دارالافتاءجامعۃالرشید کراچی

30/04/1442

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

مصطفیٰ جمال بن جمال الدین احمد

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب