021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
دس سالہ بچے کا نکاح کےلئے ایجاب و قبول کرنا
73499نکاح کا بیاننکاح کے جدید اور متفرق مسائل

سوال

ایک نکاح خواں نے دس سالہ بچے کا نکاح پڑھا ہے۔ بچے کی عمر  10 سال سات ما ہ تھی۔یونین کونسل کے پرت کے مطابق مجلس میں والد موجود تھا لیکن اس  نے  قبول نہیں کیا جب کہ بچے نے خود ایجاب و قبول کیا۔

جبکہ مجلس ِنکاح کا انتظام بھی والد نےکیا اور مٹھائی بھی تقسیم کی اور نکاح خواں کو رقم بھی دی تو مذکورہ صورت میں والد کی اجازت سمجھی جائے گی یا نہیں،کیا مذکورہ صورت میں نکاح منعقد ہوا ہےیا نہیں؟

 



                           

 

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

بچہ  عاقل ہے ،بالغ نہیں ہے  تو اگر وہ   نکاح کےلئے ایجاب و قبول کرتا ہے ،تو اس سے نکاح منعقد ہو جائے گا ،البتہ نکاح نافذ نہیں ہو گا،نکاح کے نفاذ کےلئے ولی کی اجازت کا ہونا ضروری ہے۔ولی کی اجازت صراحۃً اور دلالۃًدونوں طرح ہو سکتی ہے۔

مذکورہ صورت میں بچے کا نکاح نافذ بھی ہے اور منعقد بھی ہے کیونکہ باپ کی دلالۃً اجازت پائی جاتی ہے۔

حوالہ جات
بدائع الصنائع في ترتيب الشرائع (2/ 233)
 بيان شرائط الجواز والنفاذ فأنواع منها:.أن يكون العاقد بالغا فإن نكاح الصبي العاقل وإن كان منعقدا على أصل أصحابنا فهو غير نافذ، بل نفاذه يتوقف على إجازة وليه؛ لأن نفاذ التصرف لاشتماله على وجه المصلحة والصبي لقلة تأمله لاشتغاله باللهو واللعب لا يقف على ذلك فلا ينفذ تصرفه، بل يتوقف على إجازة وليه.
 
البحر الرائق شرح كنز الدقائق ومنحة الخالق وتكملة الطوري (3/ 83)
وأما البلوغ والحرية فشرط النفاذ في متولي العقد لنفسه لا لغيره فتوقف عقد الصبي العاقل والعبد على إجازة الولي والمولى.
 
 
 
 
بدائع الصنائع في ترتيب الشرائع (2/ 234)
بيان ما يكون إجازة: فالإجازة قد ثبتت بالنص وقد ثبتت بالدلالة ......وأما الدلالة: فهي قول أو فعل يدل على الإجازة مثل أن يقول المولى إذا أخبر بالنكاح: حسن، أو صواب، أو لا بأس به، ونحو ذلك، أو يسوق إلى المرأة المهر أو شيئا منه في نكاح العبد، ونحو ذلك مما يدل على الرضا.
 

  محمد عبدالرحمن ناصر

دارالافتا ءجامعۃالرشید کراچی

‏       25/11/1442                                                

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمد عبدالرحمن ناصر بن شبیر احمد ناصر

مفتیان

محمد حسین خلیل خیل صاحب / سعید احمد حسن صاحب