021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
نذر پوری کرنے کے لیےمنذور شدہ مکمل رقم کا صدقہ ضروری ہے
78617قسم منت اور نذر کے احکاممتفرّق مسائل

سوال

میں نے نذر مانی تھی کہ اگر میرے ہاں بیٹا پیدا ہوا تو میں  بیس ہزار روپے  صدقہ دوں گی،اب میرے ہاں بیٹا پیدا ہوگیا ہے،میں نے پانچ ہزار روپے  ایک غریب عورت کو دے دیے ہیں،تو یہ پیسے دینا کافی ہے یا بیس ہزار روپے پورے دینے ہیں؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

پانچ ہزار  روپے دینے سے نذر پوری نہیں ہوگی بلکہ پورے بیس ہزار روپے دینا ضروری  ہیں ۔لہذا مزید پندرہ ہزار بھی دیں،بے شک تھوڑے تھوڑے کرکے دیں۔

حوالہ جات
قال العلامۃ الکسانی رحمہ اللہ: أما أصل الحكم فالناذر لا يخلو من أن يكون نذر وسمى، أو نذر ولم يسم، فإن نذر وسمى فحكمه وجوب الوفاء بما سمى، بالكتاب العزيز والسنة والإجماع والمعقول. (بدائع الصنائع: 5/90)
قال العلامۃ الحصکفی رحمہ اللہ تعالی: (ومن نذر نذرا مطلقا أو معلقا بشرط وكان من جنسه واجب) أي فرض كما سيصرح به تبعا ل (البحر) و (الدرر) (وهو عبادة مقصودة) خرج الوضوء وتكفين الميت (ووجد الشرط) المعلق به (لزم الناذر) لحديث من نذر وسمى فعليه الوفاء بما سمى (كصوم وصلاة وصدقة) ووقف (واعتكاف) وإعتاق رقبة وحج ولو ماشيا فإنها عبادات مقصودة، ومن جنسها واجب لوجوب العتق في الكفارة والمشي للحج على القادر من أهل مكة والقعدة الاخيرة في الصلاة، وهي لبث كالاعتكاف، ووقف مسجد للمسلمين واجب على الامام من بيت المال، وإلا فعلى المسلمين.(تنویر الابصار : 3/735)
قال العلامۃ المرغینانی رحمہ اللہ: ومن نذر نذرا مطلقا فعليه الوفاء؛ لقوله عليه الصلاة والسلام: " من نذر وسمى فعليه الوفاء بما سمى " وإن علق النذر بشرط فوجد الشرط فعليه الوفاء بنفس النذر .(الھدایۃ:2/321)

محمد مسعود

دار الافتاء ، جامعۃ الرشید ، کراچی

۲۰/جمادی الاولی/۱۴۴۴

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمد مسعود بن اعظم علی

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب