78924 | جائز و ناجائزامور کا بیان | جائز و ناجائز کے متفرق مسائل |
سوال
میں ایک مسجد میں مؤذن ہوں ، کبھی کبھار بغیر وضو کے اذان دیدیتاہوں ،پھر جاکر نماز کے لیے وضو کرتاہوں ،یہ جائز ہے یانہیں ؟
اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ
با وضو اذان دینا مستحب ہے؛ اس لیے بغیر عذر کے وضو کے بغیر اذان نہیں دینی چاہیے، لیکن اگر کبھی کسی وقت بلا وضو بھی اذان دے دی گئی تو اذان ہوجائے گی ،لیکن اس کی عادت بنانا درست نہیں ۔
حوالہ جات
عن أبي هريرة، عن النبي صلى الله عليه وسلم قال: لا يؤذن إلا متوضئ . )سنن الترمذي :1/ 389)
(ويكره أذان جنب وإقامته وإقامة محدث لا أذانه) على المذهب . )الدر مع الرد : 1/ 392)
(وجاز أذان المحدث)؛ لحصول المقصود، ولا يكره في الصحيح، وقيل: يكره؛ لأنه يصير داعياً إلى ما لا يجيب بنفسه وداخلا تحت قوله تعالى: ﴿ أَتَأْمُرُوْنَ النَّاسَ بِالْبِرِّ وَتَنْسَوْنَ أَنْفُسَكُمْ﴾ [البقرة: 44] كما في الفرائد، أقول: وفيه كلام؛ لأن الوضوء للأذان مندوب كما تقرر آنفا، فحينئذ ينبغي أن لا يكون تركه مكروها، ولا نسلم عدم الإجابة؛ لأنه يمكن الوضوء بعده فيكون مجيبا حكما .
)مجمع الأنهر في شرح ملتقى الأبحر :1/ 77)
محمدادریس
دارالافتاء،جامعۃ الرشید، کرچی
18/جماد ی الآخرہ /1444ھ
واللہ سبحانہ وتعالی اعلم
مجیب | محمد ادریس بن محمدغیاث | مفتیان | فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب |