021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
جرابوں پر پہنے موزوں پر مسح کا حکم
79011پاکی کے مسائلموزوں پرمسح کرنے کا بیان

سوال

جرابوں کے اوپر پہنے گئے موزوں پر مسح کرنے کا کیا حکم ہے ؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

موٹےاورمضبوط جرابوں یاچمڑےکےموزوں پرمسح کرناجائزہے،لیکن عام اونی یا سوتی جرابوں پر مسح کرناجائزنہیں،لہذااونی یاسوتی جرابوں پرپہنےہوئےچمڑےکےموزوں پرمسح کرناتومطلقاجائزہے،لیکن  چمڑےکےموزوں پر پہنے اونی یاسوتی جرابوں پرمسح کرنا شرعا معتبر اور درست نہیں،البتہ اگر ایسےجرابوں پر مسح کرنے کی صورت میں مسح کی تری واضح طورپرموزوں تک پہنچ پائے تو ایسی صورت میں مسح درست ہوجائےگا۔

حوالہ جات
الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (1/ 268):
(أو جرموقيه) ولو فوق خف
 (قوله أو جرموقيه) بضم الجيم: جلد يلبس فوق الخف لحفظه من الطين وغيره على المشهور قهستاني، ويقال له الموق، وليس غيره كما أفاده في البحر (قوله ولو فوق خف) أفاد جواز المسح عليهما منفردين أيضا وهذا لو كانا من جلد، فلو من كرباس لا يجوز ولو فوق الخف إلا أن يصل بلل المسح إلى الخف،
البحر الرائق شرح كنز الدقائق ومنحة الخالق وتكملة الطوري (1/ 190):
 قال العلامة إبراهيم الحلبي شارح المنية ثم تعليل أئمتنا هاهنا بأن الجرموق بدل عن الرجل إلخ يعلم منه جواز المسح على خف لبس فوق مخيط من كرباس أو جوخ أو نحوهما مما لا يجوز عليه المسح؛

نواب الدین

دار الافتاء جامعۃ الرشید کراچی

۲۸جمادی الثانیۃ۱۴۴۴ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

نواب الدین

مفتیان

محمد حسین خلیل خیل صاحب / سعید احمد حسن صاحب