021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
مہر شرعی سے کم دینے کی صورت میں نکاح کا حکم
81919نکاح کا بیاننکاح کے منعقد ہونے اور نہ ہونے کی صورتیں

سوال

     زاہد نے اپنے تجدید نکاح کے وقت اپنی بیوی کی رضا مندی سے 1000 روپے حق مہر مقرر کیا جو ادا بھی کر دیا۔بعد میں معلوم ہوا مہر کی کم سے کم مقدار 30 گرام چاندی ہے۔تو اس صورت میں نکاح ہو گیایا دوبارہ نکاح کرنا پڑے گا؟ اور اگر بعد میں معلوم ہونے پر باقی کی رقم ادا کر دے تو نکاح ہو گیا یا دوبارہ نکاح کرنا پڑے گا؟ سوال پہلے بھی پوچھا ہے لیکن غلطی سے 30 گرام کی جگہ 10 گرام لکھ دیا۔ اس لیے دوبارہ بھیج رہا ہوں۔

    تنقیح :تجدید  نکاح  طلاق بائن کی وجہ   سے  ہے ۔

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

     تجدید  نکا ح  کرتے وقت نصاب سے کم    مہر مقرر کرنے کی صورت میں  نکا ح  منعقد تو ہوگیا  ،البتہ  شوہر کے ذمہ واجب ہے  کہ بیوی کو  مہر میں دس درہم یا اس کے بقدر قیمت  ادا کرے ۔ اگر پہلے کم ادائیگی  ہوئی ہے تو اس کو مزید رقم دےکر  دس درہم چاندی کے بقدر یعنی 30 گرام 618 ملی گرام   چاندی کے  بقدر  کر دیا جائے۔

حوالہ جات
   (أقله عشرةدراهم) لحديث البيهقي وغيره لا مهر أقل من عشرة دراهم ،ورواية الأقل تحمل على المعجل (فضة وزن سبعة) مثاقيل كما في الزكاة (مضروبة كانت أو لا) ولو دينا أو عرضاقيمته عشرة وقت العقد، أما في ضمانها بطلاق قبل الوطئ فيوم القبض (وتجب) العشرة (إن سماها أو دونها،و) يجب (الأكثر منها إن سمى) الأكثر. (الدر مختار : 188)
  أقل المهر عشرة دراهم مضروبة أو غير مضروبة حتى يجوز وزن عشرة تبرا، وإن كانت قيمته أقل، كذا في التبيين وغير الدراهم يقوم مقامها بإعتبار القيمة وقت العقد في ظاهر الرواية. (الفتاوى الهندية :332/1   )
 (قال:) فإن تزوجها على دراهم أو شيء من العروض لا تبلغ قيمته عشرة دراهم  فإنه يكمل لها عشرة دراهم عندنا، وعند الشافعي  رحمه الله تعالى لها ما سمى، والأصل عنده أن كل ما يصلح ثمنا في البيع يصلح صداقا في النكاح، وعندنا أدنى المهر عشرة دراهم من الفضة أو مما تكون الفضة فيه غالبة على الغش. (المبسوط للسرخسي : 76/5)
   ويصح النكاح وإن لم يسم فيه مهرا ؛لأن النكاح عقد انضمام وازدواج لغة فيتم بالزوجين ،ثم المهر واجب شرعا إبانة لشرف المحل فلا يحتاج إلى ذكره لصحة النكاح ،وكذا إذا تزوجها بشرط أن لا مهر لها لما بينا ،وفيه خلاف مالك رحمه الله. وأقل المهر عشرة دراهم  وقال الشافعي رحمه الله :ما يجوز أن يكون ثمنا في البيع يجوز أن يكون مهرا لها ؛لأنه حقها فيكون التقدير إليها، ولنا قوله عليه الصلاة والسلام "ولا مهر أقل من عشرة "...... ولو سمي أقل من عشرة فلها العشرة " عندنا وقال زفر رحمه الله :لها مهر المثل ؛لأن تسمية مالا يصلح مهرا كانعدامه ،ولنا أن فساد هذه التسمية لحق الشرع وقد صار مقضيا بالعشرة. (الهداية : 37/2 )

عبدالعزيز

دارالافتاء جامعۃ الرشید کراچی

جمادی الاولی 1445ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

عبدالعزيز بن عبدالمتين

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے