03182754103,03182754104
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
داڑھی رکھنے کا حکم
86003جائز و ناجائزامور کا بیانلباس اور زیب و زینت کے مسائل

سوال

اسلام میں داڑھی رکھنے کا کیا حکم ہے ۔اور مصر کے قراء حضرات مسلمان ہوتے ہوئےکیوں داڑھی شیو کرتے ہیں ؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

احادیث مبارکہ میں داڑھی  بڑھانے کا واضح حکم ہے اور اسے انسانی  فطرت میں شمار کیا گیا ہے ۔جمہور فقہاء حنفیہ مالکیہ حنابلہ کے یہاں  کم از کم ایک مٹھی داڑھی رکھنا واجب اور اس سے چھوٹی کرنا حرام ہےشافعیہ کے مذہب میں داڑھی کاٹنا مکروہ ہے۔مصر کے قراء حضرات کا داڑھی نہ رکھنے کا سبب غالبا وہ فتاوی  ہیں جو جامعہ ازہر کے علماء نے جاری کیے ہیں جن میں داڑھی نہ رکھنے کی گنجائش ہے، تاہم جمہور کی رائے اس کے بر خلاف ہے اور بغیر کسی عذر کےداڑھی کا ٹنا گناہ  ہے۔

حوالہ جات

أخرج الإمام مسلم في صحيحه (223/1)(رقم الحديث:261)من حديث عائشةقالت: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: " عشر من الفطرة: قص الشارب، وإعفاء اللحية، والسواك، واستنشاق الماء، وقص الأظفار، وغسل البراجم، ونتف الإبط، وحلق العانة، وانتقاص الماء " قال زكريا: قال مصعب: ونسيت العاشرة إلا أن تكون المضمضة زاد قتيبة.

(وأخذ أطراف اللحية والسنة فيها القبضة. وفيه: قطعت شعر رأسها أثمت ولعنت زاد في البزازية وإن بإذن الزوج لأنه لا طاعة لمخلوق في معصية الخالق، ولذا يحرم على الرجل قطع لحيته، والمعنى المؤثر التشبه بالرجال)قوله :والمعنى المؤثر.أي العلة المؤثرة في إثمها التشبه بالرجال فإنه لا يجوز كالتشبه بالنساء حتى قال في المجتبى رامزا: يكره غزل الرجل على هيئة غزل النساء.(الدر المختار مع رد المحتار:(407/6

ويحرم حلق لحية، وخضب يدي الرجل ورجليه بحناء، خلافا لجمع فيهما.(قوله: ويحرم حلق لحية) المعتمد عند الغزالي وشيخ الإسلام وابن حجر في التحفة والرملي والخطيب وغيرهم: الكراهة.

( إعانة الطالبين على حل ألفاظ فتح المعين(386/2:

ذهب جمهور الفقهاء: الحنفية والمالكية والحنابلة، وهو قول عند الشافعية، إلى أنه يحرم حلق اللحية لأنه مناقض للأمر النبوي بإعفائها وتوفيرها،...وقال أبو شامة من الشافعية: قد حدث قوم يحلقون لحاهم، وهو أشد مما نقل عن المجوس أنهم كانوا يقصونها...والأصح عند الشافعية: أن حلق اللحية مكروه.(الموسوعة الفقهية:(225/35

انس رشید ولد ہارون رشید

دار الافتاء جامعۃ الرشید کراچی

ھ 1446جمادی الثانیۃ /22

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

انس رشید ولد ہارون رشید

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب