021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
مخصوص شرط کے ساتھ معلق طلاق کا حکم
78478طلاق کے احکامطلاق کو کسی شرط پر معلق کرنے کا بیان

سوال

وسگے بھائیوں نےایک شخص سےپودا(درخت) لیناتھا،وہ دونوں راستےمیں جاتےوقت آپس باتیں کرتے ہوئےکہتےرہے کہ یہ پودا(درخت) میں نےلیناہے،چھوٹے بھائی نے کہا کہ میں نےلینا ہے،اب وہ ضد میں آکریہ کہہ گئے کہ اگروہ درخت میں نےنہ لیاتومیری بیوی کوطلاق،دوسرےنےبھی یہی قسم کھالی،اب جس شخص نےوہ پوداان کودیناتھا،جب اسےعلم ہوا،اس نےوہ پوداان کودینےسےانکارکردیا کہ اگرمیں نےدےدیاتوتمہاری بیویوں کوطلاق واقع ہوجائےگی۔اب صورت مسولہ میں طلاق واقع ہوگئی یا نہیں؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

چونکہ ہرایک کی اس تعلیق  کاسبب دوسرے کاعزم بناہےاورنفی پرقسم کاجب کوئی وقتی سبب ہوتو یمین فوربنتی ہے،لہذااسی چکرمیں دونوں کےنہ لینےسےدونوں کی بیویوں پر ایک ایک طلاق رجعی واقع ہو گئی ہے۔

حوالہ جات
الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (3/ 824)
يتفرع على الحنث لفوات المحل نحو: إن لم تصبي هذا في هذا الصحن فأنت كذا فكسرته أو إن لم تذهبي فتأتي بهذا الحمام فأنت كذا فطار الحمام طلقت.
 (قوله طلقت) أي لبطلان اليمين باستحالة البر كما إذا كان في الكوز ماء فصب على ما مر نهر، وأراد ببطلانها بطلان بقائها.
وقال في النهر أيضا وكان ذلك في الحمام يمين الفور وإلا فعود الحمام بعد الطيران ممكن عقلا وعادة فتدبره
الفتاوى الهندية (1/ 429)
في الفتاوى لو قال لامرأته: إن تركتني أدخل دارك فلم أشتر لك حليا فأنت طالق فتركته فدخل فلم يشتر الحلي على الفور فبين أبي يوسف ومحمد - رحمهما الله تعالى - فيه اختلاف والمختار أنه يحنث قال - رضي الله عنه -: ومن هذا الجنس صارت واقعة صورتها لو قال لامرأته: إن بعت بقرتك فلم أقبله فأنت طالق فباعت البقرة فلم يقبله على الفور أفتوا على أنها لا تطلق وفي الزيادات رجل قال: امرأتي طالق إن لم أخبر فلانا بما فعلت حتى يضربك فأخبر فلانا فلم يضربه بر الحالف واليمين على الخبر خاصة كذا في الخلاصة.

نواب الدین

دار الافتاء جامعۃ الرشید کراچی

۱۸جمادی الاولی۱۴۴۴ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

نواب الدین

مفتیان

سیّد عابد شاہ صاحب / سعید احمد حسن صاحب