021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
قرآن کی قسم کھانا
53009قسم منت اور نذر کے احکاممتفرّق مسائل

سوال

1. قرآن مجید ہاتھ میں اٹھا کر یا سر پر رکھ قسم کھانا 2. اگر کسی نے قرآن پاک ہاتھ میں اٹھا کر کہاکہ میں آئندہ یہ کام نہیں کر وں گا؟کیا یہ قسم ہو گی یا نہیں؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

1. بلاضرورت قسم کھانا اچھانہیں،اگر کبھی ضرورت پڑ جائے تو اللہ تعالی کے نام یا کسی صفت کی قسم کھائی جائے،قرآن کی قسم کھانے سے منع کیا گیا ہے،لیکن اگر کسی نے قسم کھا لی تو قسم منعقد ہوجائے گی۔ 2. قسم کے منعقد ہونے کے لیے قسم کے الفاظ زبان سے کہنا ضروری ہے،محض قرآن ہاتھ میں لینے سے قسم نہیں ہوگی۔
حوالہ جات
1. ۔الفتاوى الهندية ( 12 / 421): اليمين بالله تعالى لا تكره ، ولكن تقليله أولى من تكثيره . رد المحتار ۛ( 14 / 14): ( والقسم بالله تعالى ) ( وباسم من أسمائه ) ولو مشتركا تعورف الحلف به أو لا على المذهب ( كالرحمن والرحيم ) والحليم والعليم ومالك يوم الدين والطالب الغالب ( والحق ) . ( أو بصفة ) يحلف بها عرفا ( من صفاته تعالى ) صفة ذات لا يوصف بضدها ( كعزة الله وجلاله وكبريائه ) وملكوته وجبروته ( وعظمته وقدرته ) أو صفة فعل يوصف بها وبضدها كالغضب والرضا ، فإن الأيمان مبنية على العرف ، فما تعورف الحلف به فيمين وما لا فلا .( لا ) يقسم ( بغير الله تعالى كالنبي والقرآن والكعبة ) قال الكمال : ولا يخفى أن الحلف بالقرآن الآن متعارف فيكون يمينا . وأما الحلف بكلام الله فيدور مع العرف.وقال العيني : وعندي أن المصحف يمين لا سيما في زماننا . 2. الفتاوى الهندية ( 12 / 403): ( وأما ركن اليمين بالله ) فذكر اسم الله ، أو صفته ، وأما ركن اليمين بغيره فذكر شرط صالح ، وجزاء صالح كذا في الكافي.
..
واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

شفاقت زرین صاحب

مفتیان

مفتی محمد صاحب / سعید احمد حسن صاحب