021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
"خدا کی قسم تمہارا جسم مجھ پر حرام ہے”کہنے کا حکم
77530طلاق کے احکامبیوی کے پاس نہ جانےکی قسم کھانے کے مسائل

سوال

میں بہاولنگرسےہوں،میرا نکاح پانچ ماہ پہلےہواتھا،لیکن ابھی تک رخصتی نہیں ہوئی،کچھ دن پہلےمیرےشوہرنے مجھے میسج پہ کہا"خدا کی قسم تمھارا جسم مجھ پر حرام ہے۔"اب وہ قسمیں کھاتے ہیں کہ میری طلاق کی نیت بالکل نہیں تھی،میں نےتوبس غصےمیں کہہ دیا تھا،وہ کہتےہیں کہ میری توسو چ بھی نہیں گئی ۔ برائے مہربانی رہنمائی فرمادیں کہ طلاق واقع تونہیں ہو گئی؟میری رخصتی کا معاملہ ہے۔

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

اس بارے میں درج ذیل تفصیل ہے:

(۱)اگر ان الفاظ کےکہنےسے شوہرکی نیت طلاق کی ہویا کوئی نیت نہ ہو تو ایسی صورت میں عرف کی وجہ سے ان الفاظ سے اس کی بیوی پرایک بائن طلاق واقع ہوجائےگی اور نکاح بغیر عدت کے ختم ہوجائے گا، دوبارہ ملنے کے لیے نیا نکاح کرنا ہوگا۔

(۲)اگر شوہر نے ان الفاظ سےبیوی کے قریب نہ جانے( صحبت نہ کرنے) کی نیت تھی توایسی صورت میں ایلاءمنعقدہوجائے گا،لہذااگر چار مہینے سے قبل رخصتی ہوجانے کے بعد صحبت بھی کرلے گا تو صرف قسم کا کفارہ دینا پڑے گا (یعنی دس مسکینوں کو دو وقت کھانا کھلانا یا دس فقیروں کوجسم چھپانے کے لیے کپڑادینااوراس کی قدرت نہ ہونے کی صورت میں تین روزے رکھنا) اورصحبت کئے بغیر چار مہینے گزرنےکے بعدعورت پر ایک طلاق بائن واقع ہوجائے گی۔

البتہ بعض اہل علم کے مطابق اس  لفظ سے چونکہ بہر حال طلاق ہوجاتی ہے،لہذا احتیاط اسی میں ہے کہ بہر حال رخصتی سے پہلےتجدید نکاح کر لیا جائے۔

حوالہ جات
الفتاوى الهندية (1/ 488)
في الفصل الأول في ألفاظ التحريم ولو قال: أنت علي حرام قاله مرتين نوى بالأولى الطلقة
وبالثانية اليمين فهو كما نوى في قولهم ولو قال: أنت علي كمتاع فلان لا تحرم وإن نوى كذا في
 محيط السرخسي.
الفتاوى الهندية (1/ 487)
إذا قال الرجل لامرأته: أنت علي حرام وذلك في غير حال مذاكرة الطلاق إن نوى به الطلاق كان طلاقا بائنا وإن نوى ثلاثا فثلاث وإن نوى ثنتين لا يصح إلا إذا كانت أمة وإن نوى الظهار كان نوى ظهارا عند أبي حنيفة وأبي يوسف - رحمهما الله تعالى - وإن نوى اليمين أو لم ينو شيئا فهو إيلاء وإن نوى الكذب فهو كذب في ظاهر الرواية وعلى هذا لو قال لها: حرمتك علي أو لم يقل علي أو: أنت محرمة علي أو حرام علي أو لم يقل علي أو قال: أنا عليك حرام أو محرم أو حرمت نفسي عليك ويشترط ذكر قوله عليك في تحريم نفسه حتى لو قال حرمت نفسي ولم يقل عليك ونوى الطلاق لا تطلق وكذا في البينونة بخلاف نفسها قال: وهذا جواب المتقدمين كذا في الخلاصة في الفصل الثاني من الكنايات.
وإذا قال لامرأته: أنت علي حرام سئل عن نيته فإن قال: أردت الكذب فهو كما قال وقيل لا يصدق في القضاء لأنه يمين ظاهرة وإن قال: أردت الطلاق فهو تطليقة بائنة إلا أن يقول: نويت به الثلاث فهو ثلاث وإن قال: أردت التحريم أو لم أرد به شيئا فهو يمين يصير به موليا ومن المشايخ من يصرفه إلى الطلاق من غير نيته للعرف قال صاحب الكتاب: يأتي في الأيمان وعليه الفتوى كذا في غاية السروجي.
الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (3/ 422)
وقيد بالقربان أي الوطء لأنه لو حلف على غيره كوالله لا يمس جلدي جلدك، أو لا أقرب فراشك ونحو ذلك ولم ينو الوطء لم يكن موليا كما يأتي
الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (3/ 426)
ومن الكناية لا أمسك لا آتيك لا أغشاك لا أقرب فراشك لا أدخل عليك،
(قوله: ومن الكناية إلخ) ومنها لا أجمع رأسي ورأسك لا ألمسك، لا أضاجعك، لأغيظنك، لأسوأنك فتح، والأخيران باللام الجوابية. وذكر أيضا أنه عد منها في البدائع الدنو وكذا لا أبيت معك، وتقدم الكلام على الأخير
الفتاوى الهندية (1/ 477)
رجل قال لامرأته: والله لا يمس جلدي جلدك لا يكون موليا لأنه يحنث في يمينه بالمس بدون الجماع في الفرج ولو قال: لا يمس فرجي فرجك يكون موليا لأنه يراد بهذا الكلام الجماع

نواب الدین

دار الافتاء جامعۃ الرشید کراچی

۱۶محرم۱۴۴۳ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

نواب الدین صاحب

مفتیان

سیّد عابد شاہ صاحب / سعید احمد حسن صاحب