021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
آیت سجدہ کے فورابعد نماز کاسجدہ کرنےسے سجدہ تلاوت ہوجاتاہے
55613نماز کا بیانسجدہ تلاوت کا بیان

سوال

اگرکوئی شخص یہ نیت کرے کہ فرض ،وتر،سنت اورنفل نماز میں سورہ فاتحہ کے بعد قراءت کرنے میں کوئی آیت سجدہ آجائے تومیں اسی وقت رکوع میں جاکر پھرقومہ کرنے سے سجدہ کرلوں گاتوکیااس کی آیت سجدہ ادا ہوجائے گی یابعد میں دوبارہ اداکرنے پڑےگی ؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

اگرآیت سجدہ کے بعد تین آیت یااس سے کم پڑھ کرنماز کاسجدہ کیاتوسجدہ تلاوت ادا ہوجائے گا،دوبارہ سجدہ تلاوت کرنے کی ضرورت نہیں ہوگی ۔
حوالہ جات
"رد المحتار" 5 / 453: و ) تؤدى ( بركوع صلاة ) إذا كان الركوع ( على الفور من قراءة آية ) أو آيتين وكذا الثلاث على الظاهر كما في البحر ( إن نواه ) أي كون الركوع ( لسجود ) التلاوة على الراجح ( و ) تؤدى ( بسجودها كذلك ) أي على الفور ( وإن لم ينو ) بالإجماع ۔ "مراقي الفلاح " 1 / 202: ( ويجزئ عنها ) أي عن سجدة التلاوة ( ركوع الصلاة إن نواها ) أي نوى أدائها فيه نص عليه محمد لأن معنى التعظيم فيها واحد وينبغي ذلك للإمام مع كثرة القوم أو حال المخافتة حتى لا يؤدي إلى التخليط ( و ) يجزئ عنها أيضا ( سجودها ) أي سجود الصلاة ( وإن لم ينوها ) أي التلاوة ( إذا لم ينقطع فور التلاوة ) وانقطاعه ( ب ) أن يقرأ ( أكثر من آيتين ) بعد آية سجدة التلاوة بالإجماع وقال شمس الأئمة الحلواني لا ينقطع الفور ما لم يقرأ أكثر من ثلاث آيات وقال الكمال أن قول شمس الأئمة هو الرواية۔
..
واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمّد بن حضرت استاذ صاحب

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / سیّد عابد شاہ صاحب