021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
سیاہ خضاب کا حکم
60360جائز و ناجائزامور کا بیانلباس اور زیب و زینت کے مسائل

سوال

سوال:بالوں کو کالا رنگ کرنے کے بارے میں کیا حکم ہے؟اگر کوئی شخص کالا رنگ چالیس سال سے کم عمر میں لگائے اس کے لیے کیاحکم ہے اور اگر اس سے زیادہ عمر ہو تو اس کے بارے میں کیا حکم ہے؟ اگر کوئی کالا رنگ کرتا ہے تو اس کی نماز کا کیا حکم ہے؟برائے مہربانی اس مسئلے کی تفصیلی وضاحت فرمادیں اور اگر کوئی رنگ بالکل سیاہ نہ لگائے،بلکہ ہلکا رنگ کا کالا ہوتو اس کے بارے میں کیا حکم ہے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

چالیس سال سے کم عمر افراد کے لیے ازالہ عیب کے طور پر سیاہ خضاب کا استعمال جائز ہے،لیکن چالیس سال کے بعد خالص سیاہ رنگ کے خضاب کا استعمال جائز نہیں،البتہ ایسا رنگ لگانے کی گنجائش ہے جس سے بال بالکل کالے تو نہ ہوں،بلکہ سیاہی مائل ہوجائیں۔
حوالہ جات
"الدر المختار " (6/ 422): "يستحب للرجل خضاب شعره ولحيته ولو في غير حرب في الأصح، والأصح أنه - عليه الصلاة والسلام - لم يفعله، ويكره بالسواد، وقيل لا مجمع الفتاوى والكل من منح المصنف". قال ابن عابدین رحمہ اللہ:" (قوله خضاب شعره ولحيته) لا يديه ورجليه فإنه مكروه للتشبه بالنساء (قوله والأصح أنه - عليه الصلاة والسلام - لم يفعله) لأنه لم يحتج إليه، لأنه توفي ولم يبلغ شيبه عشرين شعرة في رأسه ولحيته، بل كان سبع عشرة كما في البخاري وغيره. وورد: أن أبا بكر - رضي الله عنه - خضب بالحناء والكتم مدني (قوله ويكره بالسواد) أي لغير الحرب. قال في الذخيرة: أما الخضاب بالسواد للغزو، ليكون أهيب في عين العدو فهو محمود بالاتفاق وإن ليزين نفسه للنساء فمكروه، وعليه عامة المشايخ، وبعضهم جوزه بلا كراهة روي عن أبي يوسف أنه قال: كما يعجبني أن تتزين لي يعجبها أن أتزين لها".
..
واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمد طارق صاحب

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب