021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
غیرشرعی رسومات میں اصلاح کی نیت سے شریک ہونے کاحکم
60331جائز و ناجائزامور کا بیانجائز و ناجائز کے متفرق مسائل

سوال

کیاغیرشرعی رسومات میں اس نیت سے شریک ہوناجائزہے کہ ہم وہاں جاکران کوسمجھائیں اورتنبیہ کریں،مثلا قل ،چہلم وغیرہ،اسی طرح جنازہ کے موقع پرپسماندگان کی طرف سے جوکھاناکھلایاجاتاہے ،اس کاکیاحکم ہے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

غیرشرعی رسومات کی مجالس میں ان رسومات کی تائیدکی نیت سے شرکت جائزنہیں ،البتہ ایسےشخص کے لئے جس کالوگوں میں اثرورسوخ ہے اورلوگ اس کی بات کومانتے ہیں توایساشخص اگرکسی منکراوربدعت والی مجلس میں لوگوں کواس منکراوربدعت سے روکنے اورسمجھانے کی غرض سے شریک ہوتاہے تواس کی اجازت ہے،بشرطیکہ اس کے سمجھانے سے کسی قسم کافتنہ فساد نہ ہواورلوگوں کے اس کی بات ماننے کاقوی گمان ہو،اوراگرجانے والاعام آدمی ہے یاہے تووہ قوم کامقتدااورلیڈر،لیکن اس موقع پرسمجھانے سے فتنہ فساد کااندیشہ ہے توایسی صورت میں کسی منکرکی مجلس میں جاناکسی طوردرست نہیں ۔
حوالہ جات
مرقاة المفاتيح شرح مشكاة المصابيح (ج 15 / ص 4): " اعلم أنه إذا كان المنكر حراما وجب الزجر عنه، وإذا كان مكروهاندب ،والأمر بالمعروف أيضا تبع لما يؤمر به :فإن وجب فواجب ،وإن ندب فمندوب ولم يتعرض له في الحديث؛ لأن النهي عن المنكر شامل له إذ النهي عن الشيء أمر بضده وضد المنهى أما واجب أو مندوب أو مباح والكل معروف وشرطهما أن لا يؤدي إلى الفتنة كما علم من الحديث وأن يظن قبوله." مرقاة المفاتيح شرح مشكاة المصابيح (ج 15 / ص 18): "وحاصله أنه إذا رأيت بعض الناس يعملون المعاصي ولا بد لك من السكوت لعجزك فاحفظ نفسك عن المعاصي ،واترك الأمر بالمعروف والنهي عن المنكر، واشتغل بنفسك، ودع أمر الناس إلى الله فإنه تعالى لا يكلف نفسا إلا وسعها." رد المحتار (ج 26 / ص 326): "( دعي إلى وليمة وثمة لعب أو غناء قعد وأكل ) لو المنكر في المنزل ، فلو على المائدة لا ينبغي أن يقعد بل يخرج معرضا لقوله تعالى : - { فلا تقعد بعد الذكرى مع القوم الظالمين } - ( فإن قدر على المنع فعل وإلا ) يقدر ( صبر إن لم يكن ممن يقتدى به فإن كان ) مقتدى ( ولم يقدر على المنع خرج ولم يقعد ) لأن فيه شين الدين والمحكي عن الإمام كان قبل أن يصير مقتدى به ( وإن علم أولا ) باللعب ( لا يحضر أصلا ) سواء كان ممن يقتدى به أو لا لأن حق الدعوة إنما يلزمه بعد الحضور لا قبله ابن كمال ."
..
واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمد اویس صاحب

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / سیّد عابد شاہ صاحب