021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
زکوٰۃ ادا کرنے میں وقت اداء کی قیمت کا اعتبار ہوگا
57281زکوة کابیانزکوة کے جدید اور متفرق مسائل کا بیان

سوال

ایک شخص نے تجارت کے لیے پلاٹ خریدا اس وقت اس کی قیمت دو لاکھ روپے تھی اب اس کی قیمت دس گنا زیادہ ہے کیا ایسے شخص پر اس کی زکوۃ لازم ہے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

بیچنے کی نیت سے خریدے گئے پلاٹ پر زکوٰۃ واجب ہے۔ زکوٰۃ کی تاریخ کے دن اس کی بازاری قیمت کے حساب سے زکوٰۃ دینا ہوگی۔ اگر گذشتہ سالوں میں زکوٰۃ ادا نہ کی ہو تو اس وقت کی قیمت کا اندازہ کرکے اس کی زکوٰۃ بھی ادا کی جائے۔موجودہ صورت میں دس گنا یعنی 20 لاکھ قیمت لگا کرزکوٰۃ ادا کرنا ہوگی۔
حوالہ جات
الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (2/ 286) وتعتبر القيمة يوم الوجوب، وقالا يوم الأداء. وفي السوائم يوم الأداء إجماعا، وهو الأصح… وجاز دفع القيمة أنها تعتبر يوم الوجوب، وقالا يوم الأداء كما في السوائم… وفي المحيط: يعتبر يوم الأداء بالإجماع وهو الأصح فهو تصحيح للقول الثاني الموافق لقولهما… البحر الرائق شرح كنز الدقائق ومنحة الخالق وتكملة الطوري (2/ 247) وإن كان في مفازة تعتبر قيمته في أقرب الأمصار إلى ذلك الموضع كذا في فتح القدير، وهو أولى مما في التبيين من أنه إذا كان في المفازة يقوم في المصر الذي يصير إليه ثم عند أبي حنيفة تعتبر القيمة يوم الوجوب، وعندهما يوم الأداء، وتمامه في فتح القدير. حاشية الطحطاوي على مراقي الفلاح شرح نور الإيضاح (ص: 718) وإن أدى من قيمته تعتبر قيمته يوم الوجوب وهو تمام الحول عند الإمام وقالا يوم الأداء لمصرفها…
..
واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

متخصص

مفتیان

فیصل احمد صاحب / سیّد عابد شاہ صاحب