021-36880325,0321-2560445

5

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
"تم مجھ پر تین شرائط طلاق ہو” الفاظ کا حکم
62556.1طلاق کے احکامتین طلاق اور اس کے احکام

سوال

میرے خاوند نے مجھے غصے میں تین مرتبہ یہ الفاظ کہے ہیں کہ "تم مجھ پر تین شرائط طلاق ہو"۔ کیا مجھے طلاق ہوگئی ہے؟ مہربانی فرماکر قرآن وسنت کی روشنی میں وضاحت فرمائیں۔

o

صورتِ مسئولہ میں آپ پر تین طلاقیں واقع ہوگئی ہیں، اور نکاح ختم ہوکرحرمت مغلّظہ ثابت ہوگئی، اب نہ رجوع ہوسکتا ہےاور نہ ہی حلالۂ شرعیہ کےبغیرآپ دونوں کا آپس میں دوبارہ نکاح ہوسکتا ہے۔

حوالہ جات

القرآن الکریم : فَإِنْ طَلَّقَهَا فَلَا تَحِلُّ لَهُ مِنْ بَعْدُ حَتَّى تَنْكِحَ زَوْجًا غَيْرَهُ فَإِنْ طَلَّقَهَا فَلَا جُنَاحَ عَلَيْهِمَا أَنْ يَتَرَاجَعَا إِنْ ظَنَّا أَنْ يُقِيمَا حُدُودَ اللَّهِ وَتِلْكَ حُدُودُ اللَّهِ يُبَيِّنُهَا لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ } البقرة :[230] صحيح البخاري- طوق النجاة (7/ 43): عن عائشة أن رجلاً طلق امرأته ثلاثاً فتزوجت فطلق فسئل النبي صلى الله عليه وسلم أتحل للأول؟ قال: لا، حتى يذوق عسيلتها كما ذاق الأول. الدر المختار (3/ 232): ( والبدعي ثلاث متفرقة أو ثنتان بمرة أو مرتين ) في طهر واحد ( لا رجعة فيه، أو واحدة في طهر وطئت فيه ، أو ) واحدة في ( حيض موطوءة )….... الخ رد المحتار (3/ 232,233): ( قوله والبدعي ) منسوب إلى البدعة والمراد بها هنا المحرمة لتصريحهم بعصيانه بحر ( قوله ثلاثة متفرقة ) وكذا بكلمة واحدة بالأولى ، وعن الإمامية : لا يقع بلفظ الثلاث ولا في حالة الحيض لأنه بدعة محرمة ….وذهب جمهور الصحابة والتابعين ومن بعدهم من أئمة المسلمين إلى أنه يقع ثلاث…….( قوله في طهر واحد ) قيد للثلاث والثنتين ….الخ
..

n

مجیب

عبداللہ ولی

مفتیان

مفتی محمد صاحب / سیّد عابد شاہ صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔