021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
الکحل ملے پرفیوم کا حکم
67624شراب کے احکامالکحل کے احکام

سوال

 کیا ایسا پرفیوم استعمال کرنا جائز ہے جس کے اجزائے ترکیبی میں الکحل بھی شامل ہو؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

پرفیوم میں اگر کھجور یا انگور سے کشید کردہ الکحل شامل ہو تو وہ ناپاک ہے، اس کا لگانا جائز نہیں اور اگر کھجور اور انگور کے علاوہ سے کشید کیا گیا الکحل ہے تو ایسا پرفیوم لگانا جائز ہے۔آج کل عام طور پر پرفیوم میں استعمال کیا جانے والا  الکحل کھجور اور انگور کی بجائے آلو ،اناج،گنے کا رس وغیرہ   سے بنایا جاتا ہے، لہٰذا  ایسا الکحل  جو کھجور اور انگور کے علاوہ کسی اور چیز سے بنایا جائے، اس کے خارجی استعمال کی اجازت ہے۔

حوالہ جات
 قال الشیخ الإسلام مفتی تقی العثمانی :و ان معظم الکحول التی تستعمل الیوم فی الأدویۃ و العطور و غیرہا لا تتخذ من العنب والتمر.إنما تتخذ من الحبوب،أو القشور أو البترول  وغیرہ ،کما ذکرنا فی باب بیع الخمر من کتاب البیوع ،و حینئذ ھناک فسحۃ فی الأخذ بقول أبی حنیفۃ رحمہ اللہ عند عموم البلوی.
                                  (تکملۃ فتح الملہم :3/8 60)
                                                                                                                                                وقال العلامۃ الکاسانی رحمہ اللہ:(وأما) المزر والجعة والبتع وما يتخذ من السكر والتين ونحو ذلك فيحل شربه عند أبي حنيفة ،رضي الله عنه  ،قليلا كان أو كثيرا، مطبوخا كان أو نيئا، ولا يحد شاربه وإن سكر.
                                            (بدائع الصنائع:5/117)
                                                                                                                        و قال العلامۃ التھانوی رحمہ اللہ:فالقسم الأول منہ حرام ،و نجس غلیظا و الثلاثۃ الأخیرۃ حرام و نجس خفیفا وما عدا ذلک (المسمی بالخمر)من الاشربۃ فھی فی حکم  الثلاثۃ الاخیرۃ(عصیر العنب المسمی بالطلاء و نقیع الزبیب  ونقیع التمر)فی الحرمۃ والنجاسۃ و عند  ابی حنیفۃ  و ابی یوسف یحرم منہا القدر المسکر، و اما القدر الغیر المسکر فحلال الا للہو و کلہا طاہر۔۔۔(بہشتی زیور:ح،9/102)
                                                                                                                        و کذا فی احسن الفتاوی للمفتی رشید احمد لدھیانوی رحمہ اللہ:(احسن الفتاوی:8/484)

 

                                                                                                                                                                                            محمد عثمان یوسف

                                                                                                                                                                                        دارالافتاءجامعۃالرشیدکراچی

                                                                                                                                                                                             5 ربیع الثانی1 144ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمد عثمان یوسف

مفتیان

ابولبابہ شاہ منصور صاحب / شہبازعلی صاحب