021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
تہجد ،اشراق اور اوابین کی نماز میں نیت سنت کی ہوگی یا نفل کی ؟
71494نماز کا بیاناوقاتِ نمازکا بیان

سوال

تہجد،اشراق ،چاشت اور اوابین کی نماز میں نیت کس کی کریں گے،نفل کی یا سنت کی؟محمد عارف،کینیا۔

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

سنت نماز سے مراد یہ ہےجس کو آپﷺنے مستقل طورپر ادا کی ہو یعنی بغیر عذر کے کبھی  ترک نہ کیاہواور وہ بارہ رکعتیں

ہیں، دو رکعت فجر سے پہلے ،چاررکعت ظہر سے پہلے اور دو اس کے بعد ،دو رکعت مغرب کے بعد،دو رکعت عشاء کے بعد،یہ سب نمازیں  سنت مؤکدہ ہیں ان میں تو سنت کی نیت کریں گے، اس کے علاوہ جتنی بھی نمازیں ہیں چاہےتہجد ہو یا اشراق وغیرہ، ان  میں نفل کی نیت کریں گے۔

حوالہ جات
النهر الفائق شرح كنز الدقائق (1/ 294)
(والسنة قبل الفجر) مشروع في الرواتب المؤكدة والأصل فيها حديث الترمذي عن عائشة رضي الله تعالى عنها قالت: قال رسول الله - صلى الله عليه وسلم -: (من ثابر على اثنتي عشرة ركعة بنى الله له بيتًا في الجنة) وعددها كما هنا بدأ المصنف فيها بسنة الفجر ۔۔۔والسنة قبل الفجر، وبعد الظهر، والمغرب، والعشاء ركعتان، وقبل الظهر والجمعة، وبعدها أربع وندب الأربع قبل العصر، والعشاء وبعدها، والست بعد المغرب، وكره الزيادة على أربع في نفل النهار وعلى ثمان ليلاً۔
لأن السنة هي ما واظب عليها النبي - صلى الله عليه وسلم - بتحريمة مبتدأة وترجيح۔
مجمع الأنهر في شرح ملتقى الأبحر (1/ 131)
 قوله - عليه الصلاة والسلام - «من ثابر أي داوم على ثنتي عشرة ركعة في اليوم والليلة بنى الله له بيتا في الجنة» ركعتين قبل الفجر وأربعا قبل الظهر وركعتين بعدها وركعتين بعد المغرب وركعتين بعد العشاء وهذه مؤكدات لا ينبغي تركها ولم يذكر في هذا الحديث الأربع قبل العصر وقبل العشاء وبعدها لهذا أطلق عليها اسم الندب لاختلاف الآثار فيها.

 وقاراحمد

 دارالافتاء جامعۃ الرشیدکراچی

  ۲۲ جمادی الثانی ۱۴۴۲

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

وقاراحمد بن اجبر خان

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب