021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
نیوتہ رسم کا شرعی حکم
74512نکاح کا بیاننکاح کے جدید اور متفرق مسائل

سوال

 جن لوگوں نےنیندرہ ایجاد کیا ہے،ان کے بقول یہ قرض ہوتا ہے۔واپس کرنا لازم ہوتاہے،بلکہ دیے سے زیادہ واپس کرتے ہیں۔

یہ سب لکھا جاتاہے اور کوئی شخص لکھوا ئے بغیر دس روپے دینے کو تیار نہیں ہوتا ہے۔اس کی شرعی حیثیت کیا ہے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

شادی اور دیگر تقریبات میں اگر رقم وغیرہ اس نیت سے دی جائےکہ مجھے واپس اس سے زیادہ ملےگی تویہ ناجائز وحرام ہے،البتہ محض ہدیے کےطور پر دی جاسکتی ہے،لیکن اس موقع کے علاوہ کسی اور وقت دی جائے تاکہ اس رسم یا رواج کا حصہ نہ بنے۔

حوالہ جات
قال العلامۃ النسفی رحمہ اللہ :وما آتيتم من ربا ليربو في أموال الناس ،فلا يربو عند الله وما آتيتم من زكاة تريدون وجه الله فأولئك هم المضعفون .  (39) أي وما تعطونه من الهدية لتأخذوا أكثر منها فلا يربوا عند الله لأنكم لم تريدوا بذلك وجه الله َ. (تفسیر النسفی: 2/702)
            قال العلامۃ ابن عابدین رحمہ اللہ:وفي الفتاوى الخيرية :سئل فيما يرسله الشخص إلى غيره في الأعراس ونحوها ،هل يكون حكمه حكم القرض فيلزمه الوفاء به أم لا؟ أجاب: إن كان العرف بأنهم يدفعونه على وجه البدل يلزم الوفاء به مثليا فبمثله، وإن قيميا فبقيمته، وإن كان العرف خلاف ذلك بأن كانوا يدفعونه على وجه الهبة، ولا ينظرون في ذلك إلى إعطاء البدل، فحكمه حكم الهبة في سائر أحكامه ،فلا رجوع فيه بعد الهلاك أو الاستهلاك، والأصل فيه أن المعروف عرفا كالمشروط شرطا اهـ.قلت: والعرف في بلادنا مشترك ،نعم في بعض القرى يعدونه قرضا حتى إنهم في كل وليمة يحضرون الخطيب يكتب لهم ما يهدى، فإذا جعل المهدي وليمة يراجع المهدى الدفتر ،فيهدي الأول إلى الثاني مثل ما أهدى إليه .(ردالمختار:5/696)

عثمان غنی

دارالافتاء جامعۃ الرشید،کراچی

12/ربیع الثانی1443ھ

 

                                                                             

 

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

عثمان غنی بن مغفور شاہ

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب