021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
سرائےاوربسی میں عشر وزکوۃ ہوگی؟(مخصوص گھاس)
74903زکوة کابیانعشر اور خراج کے احکام

سوال

سوال:السلام علیکم  کیافرماتےہیں علماء کرام اس مسئلہ کےبارےمیں

مسئلہ :پشتومیں ہم(سرائے)کہتےہیں بعض اسےشوتل کہتےہیں اردونام آتانہیں،زمین میں بویاجاتاہےکاٹ کربکریوں کوکھلایاجاتاہےیابازارمیں فروخت کیاجاتاہے،لوگ بکریوں کےچارےکےلیےخریدتےہیں،اورسال میں چھ دفعہ کاٹاجاتاہے،اس میں زکوۃ  ہےیانہیں َ؟

اسی طرح (اوربسی )دانہ آنےسےپہلےکاٹ کربکریوں کوکھلایاجاتاہے،کچےکاٹنےپرزکوۃ لازم ہوگی یانہیں ؟

 

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

مذکورہ بالادونوں چیزوں کوچونکہ باقاعدہ اگایاجاتاہےاوربکریوں کےچارےکےطورپر(دانہ آنےسےپہلےاوردانہ آنےکےبعد) دونوں صورتوں میں استعمال  کیاجاتاہے،اس لیےدونوں چیزوں میں عشر لازم ہوگا،چاہےدانہ آنےکےبعدکاٹاجائےیادانہ آنےسےپہلے۔

حوالہ جات
"الدر المختار للحصفكي" 2 /  355:
(وكذا) يجب العشر (في ثمرة جبل أو مفازةإن حماه الامام)۔۔۔لانه مال مقصود، لا إن لم يحمه لانه كالصيد۔۔۔(إلا في)ما لا يقصد به استغلال الارض(نحو حطب وقصب)فارسي (وحشيش)الخ۔
"رد المحتار" 7 /  163: ( قوله : إلا فيما لا يقصد إلخ ) أشار إلى أن ما اقتصر عليه المصنف كالكنز وغيره ليس المراد به ذاته بل لكونه من جنس ما لا يقصد به استغلال الأرض غالبا وأن المدار على القصد حتى لو قصد به ذلك وجب العشر كما صرح به بعده ۔
۔۔قال في الفتح غير أنه لو فصله قبل انعقاد الحب وجب العشر فيه ؛ لأنه صار هو المقصود وعن محمد في التبن إذا يبس العشر۔

محمدبن عبدالرحیم

دارالافتاءجامعۃالرشیدکراچی

09/جمادی الاولی  1443 ھج

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمّد بن حضرت استاذ صاحب

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / سیّد عابد شاہ صاحب