021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
بالغ مردیاعورت کانابالغ یاقریب البلوغ لڑکوں کوپڑھانا
74935جائز و ناجائزامور کا بیانپردے کے احکام

سوال

بالغ مردیاعورت کانابالغ/قریب البلوغ،یابالغ لڑکا،لڑکی کوپڑھانادرست ہے؟اورعمررسیدہ خواتین کابالغوں کوپڑھاناکیساہے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

لڑکی کابالغ یاقریب البلوغ لڑکوں کویامرد استاذکابالغ یاقریب البلوغ لڑکیوں کوبغیرپردہ کےتعلیم دیناجائز نہیں،البتہ اگرطلبہ وطالبات دونوں کےلیےعلیحدعلیحدہ انتظام ہوتوپردے کااہتمام کرتےہوئے مردکےلیے بالغ لڑکیوں کوتعلیم دینےکی گنجائش ہے،لیکن لڑکی کابالغ لڑکوں کوتعلیم دینےکا عمل نسبتاً زیادہ سنگین اورفتنےکاباعث ہے۔لہٰذااس سےبچنےکابھرپوراہتمام کرناضروری ہے،تاہم جہاں کوئی اور صورت ممکن نہ ہواورشدیدمجبوری کی صورت ہوتوپردےکی مکمل رعایت اورآوازمیں لچک وخوبصورتی پیدانہ کرنےکی شرط کےساتھ اس کی گنجائش ہوسکتی ہے۔اوراگرکہیں شرعی حدوداورپردےکااہتمام نہیں کیاجاتاہو،تومردکابالغ یاقریب البلوغ لڑکیوں کواورعورت کابالغ یاقریب البلوغ لڑکوں  کوتعلیم دینا جائزنہیں ہے۔

لہٰذا بہتر یہ ہےکہ لڑکوں کےلیےمردٹیچراورلڑکیوں کےلیےخواتین ٹیچرکومقررکرنےکااہتمام کیا جائے۔

البتہ عمررسیدہ خواتین کابالغ مردوں کوپڑھانےکی اس شرط کےساتھ گنجائش ہےکہ عورت  پردہ میں ہو، اورپڑھانےمیں کسی قسم کےفتنے کا اندیشہ نہ ہو۔

حوالہ جات
سنن أبي داود (2/ 246)
 قال: سألت رسول الله صلى الله عليه وسلم عن نظرة الفجأة؟ فقال: «اصرف بصرك»۔
العناية شرح الهداية (10/ 24)
(ولا يجوز أن ينظر الرجل إلى الأجنبية إلخ) القياس أن لا يجوز نظر الرجل إلى الأجنبية من قرنها إلى قدمها، إليه أشار قوله - صلى الله عليه وسلم - «المرأة عورة مستورة»۔
الفتاوى الهندية (5/ 329،330)
النظر إلى وجه الأجنبية إذا لم يكن عن شهوة ليس بحرام لكنه مكروه، كذا في السراجية.۔۔ والغلام الذي بلغ حد الشهوة كالبالغ، كذا في الغياثية.
البحر الرائق شرح كنز الدقائق ومنحة الخالق وتكملة الطوري (1/ 285)
ولا نجيز لهن رفع أصواتهن ولا تمطيطها ولا تليينها وتقطيعها لما في ذلك من استمالة الرجال إليهن وتحريك الشهوات منهم ومن هذا لم يجز أن تؤذن المرأة. اهـ.
الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (6/ 368)
ثم إن محمدا أباح المس للرجل إذا كانت المرأة عجوزا ولم يشترط كون الرجل بحال لا يجامع مثله، وفيما إذا كان الماس هي المرأة فإن كانا كبيرين لا يجامع مثله، ولا يجامع مثلها فلا بأس بالمصافحة فليتأمل عند الفتوى اهـ

محمدعمربن حسین احمد

دارالافتا ءجامعۃالرشید کراچی

18 جمادی الاول 1443ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمد عمر ولد حسین احمد

مفتیان

سیّد عابد شاہ صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب