021-36880325,0321-2560445

5

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
مسبوق کا امام کے ساتھ سلام پھیرنے پر سجدۂ سہو کا حکم
75306نماز کا بیانسجدہ سہو کابیان

سوال

بندہ  سے جماعت میں ایک رکعت چھوٹ گئی اور اس نے امام کے ساتھ سلام پھیر دیا تو اس پہ  سجدہ سہوہے یا نہیں،  اگر ہے تو کیا صورت ہے کس وقت سجدہ سہوہ کرے گا؟

o

صورت مسئولہ میں اگر مسبوق نے امام سے پہلے  یا  بالکل امام کے ساتھ  سلام پھیرا تو اس  پہ سجدۂ سہو واجب نہ ہو گا، اس لئے کہ اس صورت میں وہ مقتدی  ہے اور امام کے پیچھے  مقتدی   کی  بھول چوک سے اس پر سجدۂ سہو واجب نہیں ہوتا۔ البتہ اگر مسبوق نے امام کے بعد سلام پھیرا  (عام طور پر اسی طرح ہو تا ہے ) تو اس پر سجدۂ سہو  واجب ہو گا ۔   سجدۂ سہو کی ادائیگی کا طریقہ یہ ہو گا کہ سلام پھیرنے کے  بعد فورا کھڑا ہو جائے اور چھوٹ جانے والی رکعت کی تکمیل کر کے قعدہ اخیرہ میں تشہد پڑھنے  کے بعد دائیں طرف  ایک سلام پھیر کر دو سجدے کرے اور پھر دوبارہ تشہد اور درود شریف وغیرہ پڑھ کر سلام پھیر   کر نماز مکمل کر لے ۔

حوالہ جات

المبسوط للسرخسي(1/ 219):
ثم يسجد للسهو بعد السلام عندنا. وقال الشافعي - رضي الله تعالى عنه - قبل السلام لحديث عبد الله ابن بحينة أن النبي - صلى الله عليه وسلم - «سجد سجدتي السهو قبل السلام» وما روي بعد السلام أي بعد التشهد كما قلتم في قوله: «وفي كل ركعتين فسلم» أي فتشهد، ولأن سجود السهو مؤدى في حرمة الصلاة، ولهذا لو أدرك الإمام فيه صح اقتداؤه به، والسلام محلل له فينبغي أن يتأخر عن كل ما يؤدي في حرمة الصلاة، فكان هذا قياس سجدة التلاوة.
بدائع الصنائع في ترتيب الشرائع :(1/ 176)
فإذا سلم مع الإمام فإن كان ذاكرا لما عليه من القضاء فسدت صلاته؛ لأنه سلام عمد، وإن لم يكن ذاكرا له لا تفسد؛ لأنه سلام سهو فلم يخرجه عن الصلاة.
وهل يلزمه سجود السهو لأجل سلامه؟ ينظر إن سلم قبل تسليم الإمام أو سلما معا لا يلزمه؛ لأن سهوه سهو المقتدي، وسهو المقتدي متعطل، وإن سلم بعد تسليم الإمام لزمه؛ لأن سهوه سهو المنفرد فيقضي ما فاته ثم يسجد للسهو في آخر صلاته.
حاشية ابن عابدين ،  رد المحتار ط الحلبي:(1/ 599)
(قوله وإلا لا) أي وإن سلم معه أو قبله لا يلزمه لأنه مقتد في هاتين الحالتين. وفي شرح المنية عن المحيط إن سلم في الأولى مقارنا لسلامه فلا سهو عليه لأنه مقتد به، وبعده يلزم لأنه منفرد اهـ. ثم قال: فعلى هذا يراد بالمعية حقيقتها وهو نادر الوقوع. اهـ. قلت: يشير إلى أن الغالب لزوم السجود لأن الأغلب عدم المعية، وهذا مما يغفل عنه كثير من الناس فليتنبه له.

محمد انس جمیل

دارالافتا ءجامعۃالرشید کراچی

۱۱، جمادیالثانی  ۱۴۴۳ ھ

n

مجیب

محمد انس ولدمحمد جمیل

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔