021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
ایک طلاق لکھ کر دینے اور عدت کی ابتداء کے متعلق حکم
75819طلاق کے احکامطلاق دینے اورطلاق واقع ہونے کا بیان

سوال

شوہر نے ایک طلاق تحریری طور پر گواہان کی موجود گی میں دے دی ہے، طلاق کا پرچہ ساتھ منسلک ہے۔ کیا یہ طلاق واقع ہو گئی ہے ؟ نیز طلاق واقع ہونے کی صورت میں عدت بھی نافذ ہو گئی ہے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

صورت مسئولہ میں ایک طلاق رجعی واقع ہو  گئی ہے، اور طلاق کے بعد سے ہی عورت کی عدت بھی شروع ہو گئی ہے ۔  البتہ چونکہ  یہ طلاق صریح الفاظ میں دی گئی ہے اور صریح الفاظ میں طلاق دینے سے طلاق  رجعی  واقع ہو تی ہے، لہذا  شوہر کو دوران عدت اپنی بیوی سے  رجوع کا حق حاصل  ہو گا ۔  

حوالہ جات
حاشية ابن عابدين ، رد المحتار ط الحلبي:(3/ 400)
(قوله: إن لم يطلق بائنا) هذا بيان لشرط الرجعة، ولها شروط خمس تعلم بالتأمل شرنبلالية
قلت: هي أن لا يكون الطلاق ثلاثا في الحرة، أو ثنتين في الأمة ولا واحدة مقترنة بعوض مالي ولا بصفة تنبئ عن البينونة - كطويلة، أو شديدة -، ولا مشبهة كطلقة مثل الجبل، ولا كناية يقع بها بائن. ولا يخفى أن الشرط واحد هو كون الطلاق رجعيا، وهذه شروط كونه رجعيا متى فقد منها شرط كان بائنا كما أوضحناه أول كتاب الطلاق، وقد استغنى عنها المصنف بقوله إن لم يطلق بائنا، وهو أولى من قول الكنز إن لم يطلق ثلاثا، لكن قال الخير الرملي: لا حاجة إلى هذا مع قوله استدامة الملك القائم في العدة لأن البائن ليس فيه ملك من كل وجه والكلام في الرجعي لا في البائن، فقد غفل أكثرهم في هذا المحل اهـ لكن لا يخفى أن المساهلة في العبارة لزيادة الإيضاح لا بأس بها في مقام الإفادة۔
 الفتاوى الهندية (1/ 531):
‌ابتداء ‌العدة في الطلاق عقيب الطلاق وفي الوفاة عقيب الوفاة، فإن لم تعلم بالطلاق أو الوفاة حتى مضت مدة العدة فقد انقضت عدتها كذا في الهداية.

محمد انس جمیل

دارالافتا ءجامعۃالرشید کراچی

3، رجب المرجب 1443ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمد انس ولدمحمد جمیل

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب