021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
ریوارڈپوائنٹس سے کھانے کی خریداری پر رعایت
77633اجارہ یعنی کرایہ داری اور ملازمت کے احکام و مسائلکرایہ داری کے جدید مسائل

سوال

صارف ریوارڈ پوائنٹس/کریڈٹ کارڈکےساتھ اس ایپ سےکھانابھی آرڈرکر سکتےہیں ۔ بہت سارےریسٹورنٹ  ہیں جواس ایپ کےذریعےڈیلیورکرتےہیں اوروہ اشیاءپررعایت بھی دیتےہیں مزیدبرآں،کریڈٹ/ڈیبٹ کارڈکےذریعےکیےگئےہرآرڈرکےلیے،صارف کوانعامی پوائنٹس ملتے ہیں۔

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

صارف کےلیےایپ استعمال کرتےہوئےکھاناآرڈرکرناجائزہے،اورریسٹورنٹ والوں کی طرف سےآرڈر کرنےپررعایت دیناکھانےکی قیمت میں کمی کےحکم میں ہے،جوکہ ریسٹورنٹ والوں کی طرف سے تبرع (گفٹ اورانعام)کےحکم میں ہے،اورکمپنی کی طرف سےآرڈرکرنےپرملنےوالے پوائنٹس بھی صارف کے لیےہبہ(گفٹ)کےحکم میں ہیں،البتہ کریڈٹ کارڈکواستعمال کرنےسےمتعلق تفصیلی حکم شق نمبر:2 کے تحت گزرچکاہے۔

حوالہ جات
درر الحكام في شرح مجلة الأحكام (1/ 241):
(المادة 356) حط البائع مقدارا من الثمن المسمى بعد العقد صحيح ومعتبر مثلا لو بيع مال بمائة
قرش ثم قال البائع بعد العقد حططت من الثمن عشرين قرشا كان للبائع أن يأخذ مقابل ذلك ثمانين قرشا فقط إن هبة البائع مقدارا من الثمن المسمى للمشتري أو حطه مقدارا منه عنه أو إبراءه من بعضه بعد العقد صحيح ومعتبر سواء أكان المبيع قائما أم هالكا حقيقة أم حكما وسواء أكان البائع قد قبض الثمن أم لم يقبضه ولا يشترط في هذا الحط قبول المشتري لأن الحط إبراء والإبراء لا يتوقف على القبول حسب المادة (568 1) إلا أنه يصبح مردودا بالرد (ابن عابدين على البحر) فذلك إذا أبرأ البائع المشتري من بعض الثمن قبل قبض الثمن فهو صحيح وبعده لا يصح لكن يجوز حط بعض الثمن بعد القبض۔
فقہ البیوع(2/809):
ثم إن الزيادة أو الحط من الثمن أو من المبيع يشترط له أن يكون بإيجاب وقبول ، ولو بعد الافتراق عن مجلس العقد ، وأن يكون القبول في مجلس الإيجاب في صورة الزيادة في المبيع أو الثمن . أما في حط الثمن ، فلا يشترط له المجلس ، ولاالقبول ، لأنه تصرف في الثمن بالإسقاط والإبراء عن بعضه ، فيصح من غير قبول ، إلا أنه يرتد بالرد كالإبراء عن الثمن كله .

سید نوید اللہ

دارالافتاء،جامعۃ الرشید

26/محرم1443ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

سید نوید اللہ

مفتیان

سیّد عابد شاہ صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب