021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
غیر مسلموں کے لنگرکاکھاناکھانا
78009جائز و ناجائزامور کا بیانجائز و ناجائز کے متفرق مسائل

سوال

اگرکسی جگہ غیرمسلم کا لنگر لگا ہو تو کیا کسی مجبوری کی وجہ سے ان کا بنایاہواکھاناکھایاجا سکتا ہے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

اگرکھاناحلال ہو اور برتن بھی پاک ہوں تو غیر مسلموں کے لنگر سے کھانا درست ہوگا ،ورنہ نہیں۔پھر حلال ہونے کی دو صورتیں ہیں (1) لنگر میں گوشت یا اس سے بنی کوئی چیز شامل نہ ہو  (2) یاگوشت تو ہو لیکن وہ وضاحت کر دیں کہ فلاں مسلماں سے خریدا ہے۔برتنوں کے ناپاک ہونے کاپتہ چلانے کےلیے جائزہ لیا جائےکہ لنگر والے صفائی کا اہتمام کرتے ہیں یا نہیں،اگر اہتمام کرتے ہیں تو پاک سمجھ کر کھایا جا سکتا ہے۔اگر وہ صفائی کا اہتمام نہیں کرتےیا انہی برتنوں میں شراب وغیرہ ناپاک چیزیں بھی استعمال کرتے ہیں تو کھانا درست نہیں،نیز وہ  لنگر غیر اللہ کے نام پربھی نہ ہو۔

حوالہ جات
في التاتارخانيۃ:ویکرہ الأکل والشرب في أواني المشرکین قبل الغسل،و مع ھذا لو أکل أو شرب فیھا قبل الغسل جاز،ولا یکون الأکل والشرب حراما،وھذاإذالم یعلم بنجاسۃ الأواني، فأماإذا علم فإنہ لا یجوز أن یشرب ویأکل فیھا قبل الغسل ،ولابأس بطعام المجوسي کلھا إلا الذبیحۃ فۢإن ذبیحتھم حرام،ولم یذکرمحمد الأکل مع المجوسي و مع غیرہ من أھل الشرکۘ أنہ ھل یحل أم لا؟حکي عن الحاکم الإمام عبد الرحمن الکاتب إنہ إن ابتلي بہ المسلم مرۃ أو مرتین فلابأس،وأماالدوام علیہ یکرہ .(التاتارخانیۃ:18/166)
في الھنديۃ:ويكره الأكل والشرب في أواني المشركين قبل الغسل ومع هذا لو أكل أو شرب فيها قبل الغسل جاز ولا يكون أكلاً ولا شارباً حراما وهذا إذا لم يعلم بنجاسة الأواني فأما إذا علم فإنه لا يجوز أن يشرب ويأكل منها قبل الغسل، ولو شرب أو أكل كان شاربا وأكلا حراما، وهو نظير سؤر الدجاجة إذا علم أنه كان على منقارها نجاسة فإنه لا يجوز التوضي به والصلاة في سراويلهم نظير الأكل والشرب من أوانيهم إن علم أن سراويلهم نجسة لا تجوز الصلاة فيها وإن لم يعلم تكره الصلاة فيها ولو صلى يجوز ولا بأس بطعام اليهود والنصارى كله من الذبائح وغيرها ويستوي الجواب بين أن يكون اليهود والنصارى من أهل الحرب أو من غير أهل الحرب وكذا يستوي أن يكون اليهود والنصارى من بني إسرائيل أو من غيرهم كنصارى العرب ولا بأس بطعام المجوس كله إلا الذبيحة فإن ذبيحتهم حرام ولم يذكر محمد رحمه الله تعالى الأكل مع المجوسي ومع غيره من أهل الشرك أنه هل يحل أم لا؟ وحكي عن الحاكم الإمام عبد الرحمن الكاتب أنه إن ابتلي به المسلم مرة أو مرتين فلا بأس به وأما الدوام عليه فيكره كذا في المحيط.       (الفتاوي الھندیۃ:5/426)

       سید سعد عمرشاہ

دارالافتاء،جامعۃ الرشید،کراچی

    4/2صفرالمظفر/1444ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

سید سعد عمر شاہ بن سید مہتاب شاہ

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب