021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
داڑھی کا کالا کرنا
77930جائز و ناجائزامور کا بیانلباس اور زیب و زینت کے مسائل

سوال

داڑھی کو کالا کرنے کی کیا شرائط ہیں؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

اگر کسی بیماری وغیرہ کی وجہ سے جوانی میں چالیس قمری سال کی عمر سے پہلے ہی بال سفید ہو گئے ہیں تو بالوں پر کالے رنگ سمیت کسی بھی رنگ کا خضاب لگایا جا سکتا ہے، اور اگر بڑھاپے کی وجہ سے سفید ہوئے ہیں تو کالے رنگ کے علاوہ اور کوئی بھی رنگ لگایا جاسکتا ہے، کالے رنگ کی کسی طور پر بھی اجازت نہیں، سوائے ایسے مجاہد کے جس کے بال بڑھاپے کی وجہ سے سفید ہو گئے ہوں لیکن وہ دشمن پر رعب قائم کرنے کے لیے بالوں کو کالا کرنا چاہے ، تو ایسے مجاہد کو بال کالے کرنے کی اجازت ہو گی۔

حوالہ جات
روى الإمام مسلم رحمه الله عن جابر قال: أتي بأبي قحافة أو جاء عام الفتح أو يوم الفتح ورأسه ولحيته مثل الثغام أو الثغامة فأمر أو فأمر به إلى نسائه قال: غير وا هذا بشيء. (صحیح مسلم رقم الحدیث (2102)
قال العلامة السرخسي رحمه الله ولا خلاف أنه لا بأس للغازي أن يختضب في دار الحرب ليكون أهيب في عين قرنه، وأما من اختضب لأجل التزين للنساء والجواري فقد منع من ذلك بعض العلماء رحمهم الله تعالى (المبسوط : 10/199)
قال العلامة يبن عابدين رحمه الله : أما الخضاب بالسواد للغزو، ليكون أهيب في عين العدو فهو محمود بالاتفاق وإن ليزين نفسه للنساء فمكروه، وعليه عامة المشايخ (رد المحتار: 604/9)
قال في الهندية: اتفق المشايخ رحمهم الله تعالى أن الخضاب في حق الرجال بالحمرة سنة وأنه من سيماء المسلمين وعلاماتهم وأما الخضاب بالسواد فمن فعل ذلك من الغزاة ليكون أهيب في عين العدو فهو محمود منه، اتفق عليه المشايخ رحمهم الله تعالى ومن فعل ذلك ليزين نفسه للنساء وليحبب نفسه إليهن فذلك مكروم وعليه عامة المشايخ. (الفتاوى الهندية : 359/5)

محمد عمر الیاس

دارالافتاء جامعۃالرشید،کراچی

28 صفر۔1444ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمد عمر بن محمد الیاس

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب