021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
شوہر سے الگ گھرکامطالبہ کرنا
77927نان نفقہ کے مسائلبیوی کا نان نفقہ اور سکنہ ) رہائش (کے مسائل

سوال

میرےسسرال کاشمارامیر گھرانوں میں ہوتاہے،،گھردومنزلہ ہے،ایک منزل پر 5کمرے ہیں،جن میں سےایک ساس اورسسرکا،ایک دیورکا،ایک کمرہ شادی شدہ نندوں کا اورایک ہمارا ہے،جس میں میرے پانچ بچے بھی ہوتے ہیں،بڑی بیٹی نوسال کی،دوسری آٹھ سال کی اورتیسری سات سال کی ہے،اس کمرہ میں ہم خلوت اختیارنہیں کرسکتے اوردوسرےکمروں میں جانےسے طعنے سننے پڑتے ہیں،واضح رہے کہ شوہر بچوں  اوربیوی کے اخراجات بھی پورے نہیں کرتے تواس حالت میں شوہرسے الگ گھرکامطالبہ کرنادرست ہے یانہیں؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

اگرشوہرصاحب استطاعت ہےاورالگ مکان کاباآسانی انتظام بھی کرسکتاہے تو صورت مسؤلہ میں شوہرپرلازم ہے کہ بیوی کوالگ مکان فراہم کرےاوربیوی کااس طرح کامطالبہ کرنابالکل درست ہے اوراگرشوہرکی مالی حالت الگ مکان دینے کی اجازت نہیں دیتی تواسی مکان میں بیوی اورسمجھدار بچوں کیلئے الگ الگ کمروں کااس طورپرانتظام کرنا جہاں کسی اورکاعمل دخل نہ ہو مردکی ذمہ داری ہے،واضح رہے کہ بیوی اوربچوں کانان ونفقہ شوہرکے ذمہ  لازم ہے،مالی استطاعت ہوتے ہوئے بھی ان کے نان ونفقہ کاخیال نہ رکھنااوراس میں کوتاہی کرنابہت سخت گناہ ہے،اس لئے شوہرپرلازم ہے کہ بیوی اوربچوں کے نان ونفقہ کامکمل خیال رکھے۔

حوالہ جات
البحر الرائق شرح كنز الدقائق (ج 11 / ص 308)
 تجب السكنى في بيت أي الإسكان للزوجة على زوجها ؛ لأن السكنى من كفايتها فتجب لها كالنفقة ، وقد أوجبها الله تعالى كما أوجب النفقة بقوله تعالى { أسكنوهن من حيث سكنتم من وجدكم } أي من طاقتكم أي مما تطيقونه ملكا أو إجارة أو عارية إجماعا ، وإذا وجبت حقا لها ليس له أن يشرك غيرها فيه ؛ لأنها تتضرر به فإنها لا تأمن على متاعها۔۔۔۔وإنما ذكر البيت دون الدار ؛ لأنه لو أسكنها في بيت من الدار مفردا وله غلق كفاها لأن المقصود حصل . وقد اقتصر على الغلق فأفاد أنه ، ولو كان الخلاء مشتركا بعد أن يكون له غلق يخصه وليس له أن تطالبه بمسكن آخر وبه قال الإمام ؛ لأن الضرر بالخوف على المتاع وعدم التمكن من الاستمتاع قد زال ولا بد من كون المراد كون الخلاء مشتركا بينهم وبين غير الأجانب والذي في شرح المختار ، ولو كان في الدار بيوت وأبت أن تسكن مع ضرتها أو مع أحد من أهله إن أخلى لها بيتا وجعل له مرافق وغلقاعلى حدة ليس لها أن تطلب بيتا ، كذا في فتح القدير وهو يفيد أنه لا بد للبيت من بيت الخلاء ومن مطبخ بخلاف ما في الهداية وينبغي الإفتاء بما في شرح المختار ويشترط أن لا يكون في الدار أحد من أحماء الزوج يؤذيها كما في الخانية ، قالوا للزوج أن يسكنها حيث أحب ، ولكن بين جيران صالحين ، ولو قالت إنه يضربني ويؤذيني فمره أن يسكنني بين قوم صالحين فإن علم القاضي ذلك زجره عن التعدي في حقها وإلا يسأل الجيران عن صنيعه فإن صدقوها منعه عن التعدي في حقها ولا يتركها ثمة وإن لم يكن في جوارها من يوثق به أو كانوا يميلون إلى الزوج أمره بإسكانها بين قوم صالحين

محمد اویس بن عبدالکریم

دارالافتاء جامعۃ الرشید کراچی
02/03/1444

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمد اویس صاحب

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب