021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
اپنے ملازم کو زکوۃ دینا جائز ہے
79357زکوة کابیانمستحقین زکوة کا بیان

سوال

If some one keep the servant with condition of servant quarter all utility bills and nothing else. If you see they are financially not stable and mustahiq of zakat found in investigation. Can zakat be given on different dates to ease out their burden. Dates are not fixed but amount is given to boost their morale in order to ease out poority

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

کسی شخص کو زکوۃ ادا کرنے کےلیے  ضروری ہے کہ وہ  مستحق زکوۃ ہو  چاہے وہ اپنا ملازم ہو یا کوئی اجنبی۔ لہذا  سوال میں ذکر کردہ صورت کے مطابق  اگر ملازم مستحق زکوۃ ہے تو اسے مختلف اوقات میں زکوۃ کی رقم  دی جاسکتی ہے۔البتہ دو باتوں کا خیال رکھنا  ضروری ہے، ایک یہ  کہ زکوۃ کی رقم ملازم کو  تنخواہ یا کام کی اجرت کے طور پر نہ دے بلکہ  یہ اضافی رقم ہونی چاہیے۔ دوسری  یہ کہ زکوۃ دینے والے کو بلا عذر زکوۃ کی ادائیگی میں تاخیر نہیں کرنا چاہیے، لہذا اگر کوئی عذر نہ ہو تو جس وقت نصاب زکوۃ پر  سال مکمل ہوجائے  اسی وقت مکمل زکوۃ ادا کردینی چاہیے۔

حوالہ جات
فتح القدير (4/ 175)
( باب من يجوز دفع الصدقة إليه ومن لا يجوز ) قوله الأصل فيه  أي فيمن يجوز الدفع إليه ومن لا قوله تعالى { إنما الصدقات للفقراء } الآية فمن كان من هؤلاء الأصناف كان مصرفا ومن لا فلا لأن إنما تفيد الحصر فيثبت النفي عن غيرهم .
الفتاوى الهندية (5/ 14)
أما تفسيرها فهي تمليك المال من فقير مسلم غير هاشمي ، ولا مولاه بشرط قطع المنفعة عن المملك من كل وجه لله تعالى
الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (2/ 271)
(وافتراضها عمري) أي على التراخي وصححه الباقاني وغيره (وقيل فوري) أي واجب على الفور (وعليه الفتوى) كما في شرح الوهبانية (فيأثم بتأخيرها) بلا عذر (وترد شهادته) لأن الأمر بالصرف إلى الفقير معه قرينة الفور وهي أنه لدفع حاجته وهي معجلة، فمتى لم تجب على الفور لم يحصل المقصود من الإيجاب على وجه التمام.
الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (2/ 356)
دفع الزكاة إلى صبيان أقاربه برسم عيد أو إلى مبشر أو مهدي الباكورة جاز إلا إذا نص على التعويض، ولو دفعها لأخته ولها على زوجها مهر يبلغ نصابا وهو مليء مقر، ولو طلبت لا يمتنع عن الأداء لا تجوز وإلا جاز ولو دفعها المعلم لخليفته إن كان بحيث يعمل له لو لم يعطه وإلا لا.

عبدالقیوم   

         دارالافتاء جامعۃ الرشید

17/رجب/1444

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

عبدالقیوم بن عبداللطیف اشرفی

مفتیان

سیّد عابد شاہ صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے