021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
اسقاطِ زکوٰۃ کا حیلہ
80069زکوة کابیانسونا،چاندی اور زیورات میں زکوة کے احکام

سوال

کیا فرماتے ہیں مفتیان ِکرام اس مسئلہ کے بارے میں کہ:

 ایک شخص کے پاس دس تولہ سونا ہے اور وہ پانچ تولہ سونا  اپنے  بچوں  کے مستقبل کے لیے رکھنا چاہتا ہےتو  کیا اس صورت میں زکوۃ دس تولہ پر ہو گی یا پانچ تولہ پر ؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

واضح رہے کہ   اگر واقعتاً سونا    بچوں کی ملکیت میں دے دیا ہو تو کسی پر بھی  زکوۃ لازم نہیں ہوگی، جب تک بچے بالغ نہ ہو جائیں ، بچوں کے بالغ  ہونے کے بعد سال گزرنے پر زکوۃ لازم ہو گی، بشرطیکہ زکوۃ کے نصاب کے مالک ہوں۔ یاد رہے کہ بچوں کی ملکیت  منتقل  ہوجانے کے بعد والدین کے لیے اس سونے کواستعمال کرنے کی اجازت نہیں ہوگی، وہ صرف نگران کے طور پر اس کی حفاظت کر سکتے ہیں ۔

حوالہ جات
الفتاوى الهندية (6/ 391):
رجل له مائتا درهم أراد أن لا تلزمه الزكاة فالحيلة له في ذلك أن يتصدق بدرهم قبل تمام الحول بيوم حتى يكون النصاب ناقصا في آخر الحول أو يهب ذلك الدرهم لابنه الصغير قبل تمام الحول بيوم أو يهب الدراهم كلها لابنه الصغير أو يصرف الدراهم على أولاده فلا تجب الزكاة، قال الخصاف - رحمه الله تعالى - كره بعض أصحابنا - رحمهم الله تعالى - الحيلة في إسقاط الزكاة......... دفعا للضرر عن الفقراء.
        بدائع الصنائع في ترتيب الشرائع (2/ 4)
ومنها البلوغ عندنا فلا تجب على الصبي وهو قول علي وابن عباس فإنهما قالا: " لا تجب الزكاة على الصبي حتى تجب عليه الصلاة "
الزكاة كذا في العيني شرح الهداية وهو ظاهر الرواية هكذا في الكافي.
الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (5/ 696):
 ويباح لوالديه أن يأكلا من مأكول وهب له، وقيل لا، انتهى، فأفاد أن غير المأكول لا يباح لهما إلا لحاجة.
الفتاوى الهندية (1/ 172)
(ومنها العقل والبلوغ) فليس الزكاة على صبي ومجنون إذا وجد منه الجنون في السنة كلها هكذا في الجوهرة النيرة فلو أفاق في جزء من السنة بعد ملك النصاب في أولها وآخرها قل ذلك أو كثر يلزمه الزكاة كذا في العيني شرح الهداية وهو ظاهر الرواية هكذا في الكافي.
الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (5/ 696):
، ويباح لوالديه أن يأكلا من مأكول وهب له، وقيل لا، انتهى، فأفاد أن غير المأكول لا يباح لهما إلا لحاجة.

عدنان اختر

دارالافتاءجامعۃ الرشیدکراچی

۲۰؍رمضان المبارک  ؍۱۴۴۴ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

عدنان اختر بن محمد پرویز اختر

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / سیّد عابد شاہ صاحب