021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
قسم کا کفارہ ایک مسکین کو ایک ساتھ دینے کا حکم
82121قسم منت اور نذر کے احکاممتفرّق مسائل

سوال

میرا سوال یہ ہےکہ  کیا قسم کے کفارہ کی تمام رقم ایک ہی دن میں ایک مسکین کو ایک ساتھ دے سکتے ہیں ؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

ایک ہی دن میں ایک مسکین کو کفارہ کی تمام رقم دینا درست نہیں، البتہ اگر ایک ہی مسکین کو دینا ہو تو روزانہ دس دن تک اسے ہر دن دو وقت کے کھانے کے پیسے دینے ہوں گے۔ 

حوالہ جات
قال اللہ تعالی:لَايُؤَاخِذُکُمُ اللّٰهُ بِاللَّغْوِ فِیْ أَیْمَانِکُمْ وَلٰکِنْ یُّؤَاخِذُکُمْ بِمَا عَقَّدْتُّمُ الْأَیْمَانَ فَکَفَّارَتُه اِطْعَامُ عَشَرَةِ مَسَاکِیْنَ مِنْ أَوْسَطِ مَا تُطْعِمُوْنَ أَهْلِیْکُمْ أَوْ کِسْوَتُهُمْ أَوْ تَحْرِیْرُ رَقَبَةٍ. (سورۃ المائدۃ :۸۹)
قال العلامۃ ابن عابدین رحمہ اللہ : (قوله عشرة مساكين) أي تحقيقا أو تقديرا، حتى لو أعطى مسكينا واحدا في عشرة أيام كل يوم نصف صاع يجوز. ولو أعطاه في يوم واحد بدفعات في عشر ساعات، قيل: يجزئ، وقيل :لا، وهو الصحيح؛ لأنه إنما جاز إعطاؤه في اليوم الثاني تنزيلا له منزلة مسكين آخر ؛لتجدد الحاجة .من حاشية السيد أبي السعود. (ردالمحتار :3/ 82 )
قال جمع من العلماء رحمھم اللہ :ولو أعطى مسيكنا واحدأكله لا يجزئه إلا عن يومه ذلك .وهذا فى الإعطاء بدفعة واحدة و إباحة واحدة من غير خلاف ، أما إذا ملكه بدفعات ،فقد قيل: يجزئه ، و قيل :لا يجزئه إلا يومه ذلك، و هو الصحيح.(الفتاوي الهنديه: 1/ 513)
ولو أعطى مسكينا واحدا عشرة أثواب في مرة واحدة ،لم يجزئه ،كما في الطعام وإن أعطاه في كل يوم ثوبا حتى استكمل عشرة أثواب في عشرة أيام أجزأه، كما في الطعام.(الفتاوی الہندیۃ :62/2)

محمد مفاز

 دارالافتاء ،جامعۃ الرشید،کراچی

26جماد ی الاولی1445ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمد مفاز بن شیرزادہ خان

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے