021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
کسی کے ہاتھ سے پنتگ چھین کر پہاڑ دینے کاحکم
82664جائز و ناجائزامور کا بیانبچوں وغیرہ کے نام رکھنے سے متعلق مسائل

سوال

اگر  کوئی  پتنگ اڑا رہا  ہو یا  لیکر جارہا ہو   تو اس سے جبرا  پتنگ چھین  کرپہاڑ دینا  ،یا تلف کردیناشرعا صحیح ہے یا نہیں ؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

اگرکوئی بندہ  پتنگ اڑا رہا ہو  یا  اڑانے کے لئے لیکر جارہا ہو  تو پولیس کی ذمے داری  ہے  کہ قانون کی  خلاف ورزی  پر  ان کو گرفتار کرکےعدالت سے  مناسب سزا دلوائے  ،باقی عوام  میں  سے کسی کا  خود سے کوئی اقدام کرنا کہ کسی  سے  پتنگ  چھین  کر پہاڑ دے  یہ درست اقدام  نہیں  ہوگا ۔اس سے  لڑائی  جھگڑے  اور بد آمنی کاخطرہ  ہے ،لہذا اس عمل سے احتیاط لازم ہے ،البتہ  والد یا   گھر  کے سربراہ تعلیمی درسگا ہوں کے منتظمین    وہ  بھی اپنے ماتحت افرا د  کو   پتنگ  بازی  اور دیگر  برئیوں سے  روکیں  یہ ان کی ذمے داری  ہے ۔

حوالہ جات
الهداية في شرح بداية المبتدي (2/ 364)
فال: " ولا الصليب من الذهب ولا الشطرنج ولا النرد " لأنه يتأول من أخذها الكسر نهيا عن المنكر بخلاف الدرهم الذي عليه التمثال لأنه ما أعد للعبادة فلا تثبت شبهة إباحة الكسر وعن أبي يوسف رحمه الله أنه إن كان الصليب في المصلى لا يقطع لعد الحرز وإن كان في بيت آخر يقطع لكمال المالية والحرز
فتح القدير (17/ 135)
وفي مغني ابن قدامة : الملاهي نوعان : محرم وهو الآلات المطربة بلا غناء كالمزمار والطنبور ونحوه ، لما روى أبو أمامة أنه عليه الصلاة والسلام قال { إن الله تعالى بعثني رحمة للعالمين ، وأمرني بمحق المعازف والمزامير } .
والنوع الثاني مباح وهو الدف في النكاح ، وفي معناه ما كان من حادث سرور .
ويكره غيره لما عن عمر رضي الله عنه أنه كان إذا سمع صوت الدف بعث ينظر ، فإن كان في وليمة سكت ، وإن كان في غيره عمد بالدرة .
وفي الأجناس سئل محمد بن شجاع عن الذي يترنم عن نفسه ، قال : لا يقدح في شهادته
الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (6/ 348)
وفي السراج ودلت المسألة أن الملاهي كلها حرام ويدخل عليهم بلا إذنهم لإنكار المنكر قال ابن مسعودصوت اللهو والغناء ينبت النفاق في القلب كما ينبت الماء النبات. قلت: وفي البزازية استماع صوت الملاهي كضرب قصب ونحوه حرام لقوله - عليه الصلاة والسلام - «استماع الملاهي معصية والجلوس عليها فسق والتلذذ بها كفر» أي بالنعمة فصرف الجوارح إلى غير ما خلق لأجله كفر بالنعمة لا شكر فالواجب كل الواجب أن يجتنب كي لا يسمع لما روي «أنه - عليه الصلاة والسلام - أدخل أصبعه في أذنه عند سماعه» وأشعار العرب لو فيها ذكر الفسق

احسان اللہ شائق عفا اللہ عنہ    

دارالافتاء جامعة الرشید    کراچی

۹ رجب ١۴۴۵ ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

احسان اللہ شائق

مفتیان

سیّد عابد شاہ صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے