82582 | نکاح کا بیان | نکاح کے منعقد ہونے اور نہ ہونے کی صورتیں |
سوال
اگر کسی کی کمائی حرام ہے اگر اس نے نکاح کیا اور حرام کی کمائی میں سے کچھ خرچ نکاح میں کیا۔ تو اس کا نکاح پر کوئی اثر پڑتا ہے اور نکاح شریعت کے مطابق صحیح طریقے سے ہوا ہے۔ کیا حرام کمائی سے نکاح کے صحیح ہونے پر کوئی اثر پڑتا ہے؟
اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ
اگر کوئی شخص حرام کمائی سے نکاح کی تقریب منعقد کرے تو نکاح بہر حال ہو جائے گا۔کیونکہ نکاح کے صحیح ہونے کے لیے اس کی شرائط کا پورا ہونا ضروری ہے۔اور نکاح کی شرائط میں بنیادی شرط گواہوں کی موجودگی میں ایجاب و قبول کرنا ہے۔البتہ حرام مال خرچ کرنے کی وجہ سے گناہ گار ہو گا۔
حوالہ جات
قال العلامۃ ابن عابدین رحمه الله تعالى :وفي جامع الجوامع: اشترى الزوج طعاما أو كسوة من مال خبيث جاز للمرأة أكله ولبسها والإثم على الزوج تتارخانية. ( رد المحتار :6/ 191)
قال جمع من العلماء رحمه الله تعالى :المال الحرام كالمأخوذ غصبا أو سرقة أو رشوة أو ربا أو نحو ذلك ليس مملوكا لمن هو بيده. (الموسوعة الفقهية الكويتية:23/ 248)
قال جمع من العلماء رحمه الله تعالى : (وأما ركنه) فالإيجاب والقبول، كذا في الكافي والإيجاب ما يتلفظ به أولا من أي جانب كان والقبول جوابه هكذا في العناية.(وأما شروطه) فمنها العقل والبلوغ والحرية في العاقد إلا أن الأول شرط الانعقاد فلا ينعقد نكاح المجنون والصبي الذي لا يعقل والأخيران شرطا النفاذ؛فإن نكاح الصبي العاقل يتوقف نفاذه على إجازة وليه هكذا في البدائع.
(الفتاوى الهندية:1/ 267)
قال العلامۃ ابن عابدین رحمه الله تعالى: أقول: ولا يشكل ذلك بما قدمناه آنفا عن الذخيرة والخانية لأن الطعام أو الكسوة ليس عين المال الحرام فإنه إذا اشترى به شيئا يحل أكله على تفصيل تقدم في كتاب الغصب بخلاف ما تركه ميراثا فإنه عين المال الحرام وإن ملكه بالقبض والخلط عند الإمام فإنه لا يحل له التصرف فيه أداء ضمانه. ( رد المحتار:6/ 386)
ہارون عبداللہ
دارالافتاء،جامعۃ الرشید،کراچی
05 رجب1445 ھ
واللہ سبحانہ وتعالی اعلم
مجیب | ہارون عبداللہ بن عزیز الحق | مفتیان | فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب |