03182754103,03182754104
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
سچی شہادت نہ دینے اور جھوٹی شہادت دینے كا شرعی حكم
83249دعوی گواہی کے مسائلمتفرّق مسائل

سوال

سچی شہادت معلوم ہونے  کے باوجود چپ سادھ لینے پر اور سچی شہادت نہ دینے پر اور جھوٹی شہادت دینے کا  شرعی حکم کیا ہے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

شہادت ان اہم امور میں سے  ہے کہ جن میں کسی مسلمان  کو غفلت کا مظاہرہ  کرنا درست نہیں ، پھر اس میں جھوٹ کی آمیزش سے تو  یہ گناہ کبیرہ میں شمار ہوتی ہے۔قرآن پاک اور احادیث مبارکہ میں سچی شہادت  چھپانے اور جھوٹی گواہی دینے پر سخت وعید آئی ہے۔اگر کسی کو سچی شہادت معلوم ہو اوراس شخص کے علاوہ مزید کوئی گواہ نہ ہو اور اس سے گواہی کا مطالبہ بھی  کیا جائے اور اس کے باوجود وہ گواہی  نہ دے یا پھر جھوٹی گواہی دیدے تو اس گناہ کی شناعت مزید بڑھ جاتی ہے،اس سے اجتناب ضروری ہے۔البتہ اگر دیگر گواہ موجود ہوں  اور امکان   ہو کہ کوئی دوسرا شخص گواہی دیدے گا تو اس صورت میں سکوت اختیار کر نے کی گنجائش ہے۔

حوالہ جات

قال الله تعالى عزوجل:وَلَا تَكْتُمُواْ الشَّهَادَةَ وَمَن يَكْتُمْهَا فَإِنَّهُ آثِمٌ قَلْبُهُ وَاللهُ بِمَا تَعْمَلُونَ عَلِيمٌ.{البقرة:283}

روی الإمام البخاري رحمه الله تعالى :عن عبد الرحمن بن أبي بكرة، عن أبيه رضي الله عنه قال:قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: (‌ألا ‌أنبئكم ‌بأكبر ‌الكبائر). قلنا: بلى يا رسول الله، قال: (الإشراك بالله، وعقوق الوالدين - وكان متكئا فجلس فقال - ألا وقول الزور، وشهادة الزور، ألا وقول الزور، وشهادة الزور). فما زال يقولها، حتى قلت: لا يسكت.(صحيح البخاري:5/ 2229)

       روی الإمام البخاري رحمه الله تعالى :عن أنس رضي الله عنه قال:قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: (‌انصر ‌أخاك ‌ظالما ‌أو ‌مظلوما). فقال رجل: يا رسول الله، أنصره إذا كان مظلوما، أفرأيت إذا كان ظالما كيف أنصره؟ قال: (تحجزه، أو تمنعه، من الظلم فإن ذلك نصره).(صحيح البخاري:6/ 2550)

قال جمع من العلماء رحمهم الله تعالى:ويلزم أداء الشهادة ويأثم بكتمانها إذا طلب المدعي، وإنما يأثم إذا علم ‌أن ‌القاضي ‌يقبل شهادته وتعين عليه الأداء، وإن علم أن القاضي لا يقبل شهادته، أو كانوا جماعة فأدى غيره ممن تقبل شهادته فقبلت قالوا لا يأثم، وإن أدى غيره، ولم تقبل شهادته يأثم من لم يؤد إذا كان ممن تقبل شهادته كذا في التبيين. ( الفتاوى الهندية:3/ 452)

ہارون عبداللہ

دارالافتاء جامعۃ الرشید،کراچی

08 شعبان1445ھ

 

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

ہارون عبداللہ بن عزیز الحق

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب