03182754103,03182754104
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
امامت چھوڑنے کے باوجود حکومت کی طرف سے ائمہ حضرات کو ملنے والی تنخواہ لینے کاحکم
85337اجارہ یعنی کرایہ داری اور ملازمت کے احکام و مسائلملازمت کے احکام

سوال

حکومت پاکستان نے ہر مسجد کے امام کے لیے تین مہینے بعد کچھ ہدیہ مقرر کیا ہے، ایک شخص  جو پہلے اما م تھا،اب ا س نے امامت چھوڑ دی ،تو کیا امامت چھوڑنے کے بعد وہ اس ہدیہ کا مستحق ہوگا؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

حکومتِ پاکستان جن  ائمہ حضرات کو  ہدیہ (اجرت /تنخواہ)دیتی ہےوہ حکومت  کے اجیر ِ خاص ہوتے ہیں اور اس وقت ہدیہ (اجرت /تنخواہ) کے مستحق ہوتے ہیں جب وہ صحیح طریقے سے ڈیوٹی (امامت )کریں اور ڈیوٹی کا پورا وقت (پانچوں نمازوں کا وقت)اپنے کام کو دیں، اگر وہ  اپنی ذمہ داری پوری نہیں کرتے تو ان کے لیے تنخواہ لینا جائز نہیں ،سخت حرام ہے،لہذا صورت ِ مسولہ میں امام کا  امامت چھوڑنے کے  بعد ہدیہ(اجرت /تنخواہ)  لینا جائز نہیں ہے۔ نیزاس کی جگہ پر اسی مسجد میں دوسر ے امام کے لئے  بھی اس وقت تک ہدیہ  (اجرت /تنخواہ)  لینا جائز نہیں ہوگا جب تک حکومت ِپاکستان اس کی اجازت نہ دیں۔

حوالہ جات

صحيح مسلم: (2/ 703)

عن أبي هريرة قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : أيها الناس إن الله طيب لا يقبل إلا طيبا وإن الله أمر المؤمنين بما أمر به المرسلين فقال: "يا أيها الرسل كلوا من الطيبات واعملوا صالحا إني بما تعملون عليم" ! وقال: "يا أيها الذين آمنوا كلوا من طيبات ما رزقناكم". ثم ذكر الرجل يطيل السفر أشعث أغبر يمد يديه إلى السماء يا رب يا رب ومطعمه حرام ومشربه حرام وملبسه حرام وغذي بالحرام فأنى يستجاب لذلك.

مسند أحمد - الرسالة (10/ 24) :

عن ابن عمر قال من اشترى ثوبا بعشرة دراهم وفيه درهم حرام لم يقبل الله له صلاة مادام عليه، قال: ثم أدخل أصبعيه في أذنيه ثم قال صمتا إن لم يكن النبي صلى الله عليه وسلم سمعته يقوله.

تبيين الحقائق شرح كنز الدقائق وحاشية الشلبي (5/ 137):

قال - رحمه الله - (والخاص يستحق الأجر بتسليم نفسه في المدة، وإن لم يعمل كمن استؤجر شهرا للخدمة أو لرعي الغنم) أي الأجير الخاص يستحق الأجرة بتسليم نفسه للعمل عمل أو لم يعمل سمي أجيرا خاصا وأجير وحد؛ لأنه يختص به الواحد وهو المستأجر وليس له أن يعمل لغيره؛ لأن منافعه في المدة صارت مستحقة له والأجر مقابل بها فيستحقه ما لم يمنعه من العمل مانع حسي كالمرض والمطر ونحو ذلك مما يمنع التمكن من العمل.

مجلة الأحكام العدلية (ص: 82)

(المادة 425) : الأجير يستحق الأجرة إذا كان في مدة الإجارة حاضرا للعمل ولا يشرط عمله بالفعل ولكن ليس له أن يمتنع عن العمل وإذا امتنع لا يستحق الأجرة.

المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (3/ 156):

والأجرة إنما تكون في مقابلة العمل.

عبدالعلی

دارالافتا ء جامعۃالرشید،کراچی

05/ جمادی الاولیٰ /1446ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

عبدالعلی بن عبدالمتین

مفتیان

مفتی محمد صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب