شرطیہ تعویذ سے حاصل ہونے والی رقم کااستعمال درست ہے یانہیں؟
اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ
اگرتعویذجائزکام کے لئے دیاجائے اورتعویذمیں لکھی ہوئی عبارت شرکیہ نہ ہوتواس پراجرت لیناجائزہے،اوراگرناجائزکام کے لئے دیاجائے یااس کی عبارت شرکیہ الفاظ پرمشتمل ہوتواس صورت میں یہ اجرت حلال نہیں ،کیونکہ گناہ کے کام کی اجرت لیناجائزنہیں۔
حوالہ جات
رد المحتار (ج 24 / ص 297):
"لأن المتقدمين المانعين الاستئجار مطلقا جوزوا الرقية بالأجرة ولو بالقرآن كما ذكره الطحاوي ؛ لأنها ليست عبادة محضة بل من التداوي ."
الدر المختار للحصفكي (ج 6 / ص 339):
"(لا تصح الاجارة لعسب التيس) وهو نزوه على الاناث (و) لا (لاجل المعاصي مثل الغناء والنوح والملاهي)"