021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
طلاق کی قسم ختم کیسےہوگی؟﴿تعلیق﴾
73409طلاق کے احکامطلاق کو کسی شرط پر معلق کرنے کا بیان

سوال

ایک شخص نےقسم کھائی کہ"اگراس نےفلاں کام کیاہوتووہ جب شادی کرے،اس کی بیوی کوتین طلاقیں"حال یہ ہےکہ فعل اس سےسرزدہوچکاتھا،اب کیاوہ کسی ایسی عورت سےنکاح کرسکتاہے؟جس سےوہ ازدواجی تعلقات قائم نہیں رکھناچاہتااوراس کی قسم پوری ہوجائےاوراگراس صورت میں قسم پوری نہیں ہوسکتی تواورکونسی صورت ہے؟جس میں اس کی اٹھائی ہوئی قسم پوری ہوجائے۔جزاکم اللہ احسن الجزاء۔

 

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

مذکورہ  صورت میں قسم کاحکم یہ ہےکہ ایک دفعہ اگروہ کسی عورت سےنکاح کرلےتواس پرتین طلاق واقع ہوجائیں گی،اورایک دفعہ طلاق ہونےسےقسم پوری ہوجائےگی،اس کےبعددوبارہ قسم کاحکم لاگونہیں ہوگا،اس لیےسوال میں ذکرکردہ صورت بھی شرعادرست ہوگی،اس کےبعدکسی بھی عورت سےنکاح کیاجائےگاتوطلاق واقع نہ ہونگی۔

حوالہ جات
 "بداية المبتدى في فقه الإمام أبي حنيفة" 1 /  72:
 وألفاظ الشرط إن وإذا وإذاما وكل وكلما ومتى ومتى ما ففي هذه الألفاط إذا وجد الشرط انحلت وانتهت اليمين إلا في كلمة كلما فإنها تقتضي تعميم الأفعال فإن تزوجها بعد ذلك وتكرر الشرط لم يقع شيء ولو دخلت على نفس التزوج بأن قال كلما تزوجت امرأة فهي طالق يحنث بكل مرة وإن كان بعد زوج آخر۔
"رد المحتار "11 /  326:( وفيها ) كلها ( تنحل ) أي تبطل ( اليمين ) ببطلان التعليق ( إذا وجد الشرط مرة إلا في كلما فإنه ينحل بعد الثلاث ) لاقتضائها عموم الأفعال كاقتضاء كل عموم الأسماء ( فلا يقع إن نكحها بعد زوج آخر إذا دخلت ) كلما ( على التزوج نحو : كلما تزوجت فأنت كذا ) لدخولها على سبب الملك وهو غير متناه ۔

محمدبن عبدالرحیم

دارالافتاءجامعۃالرشیدکراچی

07/ذیقعدہ  1442 ھج

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمّد بن حضرت استاذ صاحب

مفتیان

محمد حسین خلیل خیل صاحب / سعید احمد حسن صاحب