021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
بیوی کوطلاق کی دھمکی دینا
61004طلاق کے احکامطلاق دینے اورطلاق واقع ہونے کا بیان

سوال

السلام علیکم ورحمۃاللہ وبرکاتہ! ایک مسئلہ گھرمیں پیش آگیاہے،سسرنےبہوسےکہاکہ اپنےمیاں کوفجرکی نمازکے لیے اٹھادو ۔ بیوی نےشوہرکواٹھایالیکن شوہرنہیں اٹھا،دوسری مرتبہ اٹھانےپربھی شوہرنہیں اٹھاجبکہ تیسری مرتبہ پرشوہرنے بیوی سے کہاکہ اگرتم نےمجھےدوبارہ اٹھایاتوتمہیں تین طلاق دےدوں گا۔اب بیوی کابیان یہ ہےکہ مجھےشوہرنےصراحتاًتین طلاق کابولاہےجبکہ شوہرکاکہناہےکہ میں نےنیندمیں بول دیاتھا۔ ایک بریلوی عالم نےیہ کہہ دیاہے کہ طلاق ہوگئی۔برائےمہربانی وضاحت فرمادیں۔

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

مذکورہ صورت مسئلہ میں بیوی کابیان کہ میرےشوہرنےمجھ سےکہا”اگرتم نےمجھےدوبارہ اٹھایاتوتمہیں تین طلاق دےدوں گا“تسلیم بھی کرلیاجائےتب بھی طلاق واقع نہیں ہوئی،کیونکہ اس میں طلاق نہیں دی گئی ہےبلکہ طلاق کی دھمکی دی گئی ہےاورمحض دھمکی دینےسےطلاق واقع نہیں ہوتی۔
حوالہ جات
(وفي اختاري نفسك لا تصح نية الثلاث) لعدم تنوع الاختيار؛ بخلاف أنت بائن أو أمرك بيدك (بل تبين) بواحدة (إن قالت اخترت) نفسي (أو) أنا (أختار نفسي) استحسانا، بخلاف قوله: طلقي نفسك ،فقالت :”أنا طالق أو أنا أطلق نفسي “لم يقع لأنه وعد ،جوهرة.... لأن المسألة هي قول المرأة أطلق نفسي تأمل (قوله أنا طالق) ليس هذا في الجوهرة ولا في البحر والنهر والفتح ،بل صرح في البحر في الفصل الآتي نقلا عن الاختيار وغيره، وسيذكره الشارح أيضا هناك أنه يقع بقولها أنا طالق لأن المرأة توصف بالطلاق دون الرجل اهـ.وعبارة الجوهرة: وإن قال :”طلقي نفسك “،فقالت :”أنا أطلق “لم يقع قياسا واستحسانا. اهـ. رد المحتار علی الدر المختار:4/ 420،مکتبۃدار الاحیاءالتراث العربی) قالت لزوجها: ”من باتو نميباشم “فقال الزوج :”مباش “فقالت :”طلاق بدست تو است مرا طلاق كن “فقال الزوج :”طلاق ميكنم طلاق ميكنم (أطلق أطلق )“وكرر ثلاثا طلقت ثلاثا ،بخلاف قوله :”طلاق كنم(سأطلق)“ ؛لأنه استقبال فلم يكن تحقيقا بالتشكيك . وفي المحيط ”لو قال بالعربية :أطلق لا يكون طلاقا إلا إذا غلب استعماله للحال فيكون طلاقا .... “ . سئل نجم الدين عن رجل قال لامرأته :اذهبي إلى بيت أمك .فقالت :”طلاق ده تابروم “فقال :”تو برو من طلاق دمادم فرستم “،قال :لا تطلق ؛لأنه وعد كذا في الخلاصة . (الفتاوى الهندية: 2/ 384مکتبۃرشیدیۃ)
..
واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

متخصص

مفتیان

ابولبابہ شاہ منصور صاحب / فیصل احمد صاحب