021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
نماز کی پہلی دورکعتوں میں قراءت کاحکم
61697نماز کا بیانقراءت کے واجب ہونے اور قراء ت میں غلطی کرنے کا بیان

سوال

میں قضانمازیں اس طرح پڑھتاہوں کہ چاررکعت ظہرکی نیت باندھ کرتکبیرۂتحریمہ کےبعدالحمدللہ یعنی سورۃِفاتحہ اوراس کےبعدتین آیات یعنی الحاقۃ ماالحاقۃ،وماادراک ماالحاقۃ کی جگہ پرایک ایک دفعہ سبحان ربی اللہ (الاعلی)اورسبحان ربی العظیم اوراسی طرح تیسری اورچوتھی رکعت میں سورۂفاتحہ کےبجائےتین دفعہ سبحان اللہ پڑھ کرنمازاداکرتاہوں۔اس طرح کرنےسےگناہ گارتونہیں ہوں گا؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

فرض نمازکی پہلی دورکعتوںمیں اوروترکی تینوں رکعتوں میں سورۂفاتحہ اوراس کےساتھ چھوٹی سورت یاتین آیتوں کےبقدرپڑھناواجب ہے،جان بوجھ کراس کوچھوڑنےسےنمازنہیں ہوگی۔
حوالہ جات
قال العلامۃ الکاسانی رحمہ اللہ:أما الواجبات الأصلية في الصلاة، فستة: منها قراءة الفاتحة،والسورة في صلاة ذات ركعتين، وفي الأوليين من ذوات الأربع والثلاث، حتى لو تركهما أو أحدهما، فإن كان عامدا كان مسيئا، وإن كان ساهيا يلزمه سجود السهو، وهذا عندنا. (البدائع والصنائع:1/ 160) قال العلامہ المرغینانی رحمہ اللہ: وهو مخير في الأخريين ،معناه إن شاء سكت ،وإن شاء قرأ،وإن شاء سبح .كذا روي عن أبي حنيفة رَحِمَهُ اللَّهُ . وهو المأثور عن علي وابن مسعودوعائشة رضي الله عنهم ،إلا أن الأفضل أن يقرأ؛ لأنه عَلَيْهِ السَّلَامُ داوم على ذلك. ولهذا لا يجب السهو بتركها في ظاهر الرواية. والقراءة واجبة في جميع ركعات النفل، وفي جميع ركعات الوتر. (الهداية :1/ 68
..
واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

متخصص

مفتیان

ابولبابہ شاہ منصور صاحب / شہبازعلی صاحب